Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیفا با ارسال نامه ای جدید به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده باید شرایط جدیدی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود. طبق این خبر فدراسیون بین المللی فوتبال در سه بند شرایط حضور را بانوان ذکر کرده است که طبق آن ضمن اختصاص صندلی های بیشتر به خانم ها در دیدارهای مقدماتی جام جهانی به میزبانی ایران و الزامی بودن حضور آنها در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا باید شرایطی هم برای حضور بانوان کشورمان در رقابت های لیگ برتر از فصل آتی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه با سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت و گو کردیم که او اظهار داشت: تاکنون چنین نامه ای برای من ارسال نشده و اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم. کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بهتر می تواند در این زمینه اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: مهدی: احتمال تعویق بازی تراکتور و سایپا وجود دارد

او درباره اینکه در صورت قطعی بودن ارسال نامه از سوی فیفا چه راهکاری برای فراهم شدن  شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود دارد، گفت: به هر حال باید دید  فیفا در نامه اش چه شرایطی را ذکر کرده است. ضمن اینکه بحث بازی های بین المللی با داخلی از نظر ما متفاوت است. سعی می کنم در روزهای آتی درباره اینکه فیفا چه شرایطی را درنظر دارد اطلاعاتی کسب کنم و سپس راحت تر می توانم جواب بدهم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ورزشگاه ها حضور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند