Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:39:57 GMT

تصاویر/کارگاه سنتی تولید ظروف آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۰۵۳

تصاویر/کارگاه سنتی تولید ظروف آلومینیوم

ظروف آلومینیومی در عین سبک بودن به خوبی گرما را انتقال داده با قیمتی ارزان تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ظروف آلومینیومی در عین سبک بودن به خوبی گرما را انتقال داده با قیمتی ارزان تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد، به همین دلیل هنوز هم طرفدارانی دارد، در شهر اراک هنوز کارگاه‌های ساخت ظروف آلومینیومی به صورت دستی و سنتی وجود دارد و به تولید این ظروف می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیم یک فلز نرم و سفید و چکش‌پذیر با چگالی پایین است که سومین عنصر فراوان و فراوان‌ترین فلزات در پوسته کره زمین است.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ظروف آلومینیومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل های چیدمان میز هفت سین  

یکی از قشنگ ترین و دوست داشتنی ترین کار هایی که در لحظه سال تحویل انجام می شود، چیدن سفره هفت سین است. اکثر خانم ها تمایل دارند تا با جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین آشنا شده و یک سفره جذاب بچینند. طبق سنت دیرینه ایرانیان، افراد خانواده دور یک سفره جمع شده و با هم سال جدید را آغاز می کنند. از این رو یک چیدمان زیبا و به روز سفره هفت سین از اهمیت بالایی برخوردار است.

جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین

می خواهید با جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین آشنا شوید؟ دقت داشته باشید که اولین قدم در انجام این کار آن است که جای مناسبی انتخاب کنید. محل انتخابی شما بهتر است یک میز کمجا باشد که در محل کم ترددی از سالن پذیرایی قرار گرفته است. از طرفی میز انتخابی شما باید فضای کافی برای چیدمان سفره هفت سین داشته باشد. در گذشته یک سفره پهن کرده و وسایل را بر روی آن می چیدند اما امروزه با توجه به تغییر دکوراسیون فضای داخلی خانه ها، از میز ها برای این کار استفاده می کنند. شما می توانید برای چیدمان این سفره چند میز با ارتفاع های مختلف در کنار یکدیگر قرار دهید و ظروف سفره را بر روی آن بچینید.

همچنین می توانید یک میز بزرگ تر انتخاب کنید و ظروف را بر روی آن بگذارید. دقت داشته باشید که مهم ترین بخش در چیدمان این سفره ها انتخاب ظروف مناسب و بسیار شیک می باشد. هر چه ظروف انتخابی شما مدرن تر و به روز تر باشند، این سفره ها چیدمان شکیل تری به خود می گیرند. پارچه ای که بر روی میز می گذارید می تواند از جنس ساتن و یا پارچه های ترمه باشد. اگر می خواهید این  سفره را به سبک سنتی بچینید، خوب است که از پارچه های ترمه استفاده کنید. در شرایطی که تمایل دارید این سفره را به سبک مدرن تری بچینید بهتر است که از پارچه های ساتن استفاده کنید.

سفره هفت سین ساده و شیک

یکی از جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین نمونه ای است که سبک ساده و شیکی داشته باشد. برای این کار می توانید یک آینه و شمعدان کریستال و یا برنزی انتخاب کنید که تا جای ممکن طرح ساده و زیبایی داشته باشد. ظروف شیشه ای بلندی انتخاب کنید و هر یک از سین های این سفره را درون یکی از آن ها بگذارید. در یکی از این ظروف چند گل مصنوعی بگذارید و روی آن ها را با خاک ژله ای پر کنید. حال ظرف را با آب پر کنید و یک شب کوچک روی سطح آب بگذارید.

با این کار می توانید یک سفره بسیار شیک و در عین حال ساده برای سال تحویل داشته باشید. می توانید قسمت پایین این ظروف شیشه ای را با یک نخ کنفی و چند گل مصنوعی کوچک تزئین کنید. تنگ ماهی را به سبک همان ظروف شیشه ای انتخاب کنید تا همه چیز هماهنگ باشد. شما با این کار یک سفره هفت سین بسیار دوست داشتنی و مطابق با سلیقه خانم های ایرانی خواهید داشت.

چیدمان سفره هفت سین طلایی

برای معرفی جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین باید بگوییم که استفاده از ظروف طلایی نیز می تواند انتخاب هوشمندانه باشد. برای این کار باید ظروف سفالی را انتخاب کنید که تا جای ممکن ساده بوده و با رنگ طلایی رنگ آمیزی شده اند. این نوع ظروف  بسیار جذاب و براق هستند و می توانند سفره هفت سین زیبایی خلق کنند. برای هماهنگی بیش تر می توانید جاشمعی ها را نیز به رنگ بژ انتخاب کنید.

یک تنگ ماهی ساده و نسبتا بزرگ انتخاب کنید و چند گوش ماهی درون آن بیندازید. تخم مرغ های مورد استفاده در این سفره را اسپری طلایی رنگ کنید، همچنین می توانید نقش های خاصی بر روی آن بیندازید. برای چیدمان این سفره می توانید از یک میز چوبی استفاده کنید و نیازی به پهن کردن پارچه نیز ندارید. ظروف را مستقیم بر روی میز بگذارید و از سادگی و جذابیت این سفره لذت ببرید.

سفره هفت سین مینیمال

امروزه با توجه به مینیمال شده سبک دکوراسیون فضای داخلی، بسیاری از خانم ها تمایل دارند که از نمونه های مینیمال و جمع و جور این سفره ها نیز استفاده کنند. این مدل نیز یکی جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین است که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برای چیدن این نوع سفره ها از چند ظرف سفالی، مسی و ... استفاده می کنند که بسیار کوچک باشند. این ظروف باید کاملا ساده و تک رنگ باشند و فضای کمی را اشغال کنند.

دقت داشته باشید که اگر این ظروف به رنگ سفید، طلایی و یا مسی باشند، می توانند در خلق یک سفره مینیمال بسیار موثر باشند. برای چیدمان این سفره از یک آینه کوچک و کاملا ساده استفاده کنید و دو جا شمعی با سبک مینیمال نیز در دو طرف آینه قرار می دهند. استفاده از یک گل سنبل کوچک در این سفره نیز می تواند بر جذابیت آن بیفزاید.

سفره هفت سین چوبی

این روز ها استفاده از ظروف چوبی برای سرو میوه و خوراکی ها بسیار ترند شده است. از این رو استفاده از این ظروف می تواند یکی از جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین باشد. برای این کار باید از چند ظرف چوبی به شکل کاسه کوچک استفاده کنید که کاملا یک شکل و هم اندازه باشند. یک آینه با قاب چوبی انتخاب کنید و برای آن که از سادگی بیش از حد این سفره جلوگیری شود، بهتر است چند گل مصنوعی و یا طبیعی در کنار ظروف بچینید.

 ظروف چوبی نیز وجود دارند که به صورت یک تکه بوده و به چند بخش مختلف تقسیم بندی شده اند. شما می توانید یک و یا دو تا از این ظرف ها را انتخاب کرده و سین های سفره را بر روی آن ها قرار دهید. این نوع سفره ها نه تنها بسیار مدرن و امروزی هستند، بلکه سبک مینیمال و جمع و جوری داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. بنابراین با فضای آپارتمان های امروزی کاملا مطابقت دارند. بهتر است که در این سفره ها به دنبال سادگی باشید و تا جای ممکن آن ها را شلوغ نکنید.

کلام آخر

جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین نمونه هایی هستند که با فضای داخلی آپارتمان های امروزی هماهنگ باشند. از این رو بهتر است تا جای ممکن ساده و مینیمال باشند. برای چیدمان این سفره می توانید از ظروف شیشه ای ساده و بلند استفاده کنید و یا آن که ظرف های چوبی را انتخاب کنید. سعی کنید تا جای ممکن ظروف انتخابی شما ساده و کوچک باشند و فضای کمی را اشغال کنند. همچنین آینه و شمعدان هایی را انتخاب کنید که با ظروف موجود در این سفره هماهنگ باشند و از این طریق یک سفره لوکس و بسیار زیبا برای لحظه سال تحویل خود فراهم کنید.

میز های سایت چیرشاپ به عنوان یکی از محصولات بسیار مورد توجه و محبوب در بازار مبلمان شناخته شده‌اند. این میزها با طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد، به هر فضای داخلی یک جلال و زیبایی خاص می‌بخشند. با استفاده از جنس‌های با کیفیت و مرغوب، میزهای سایت چیرشاپ دارای طول عمر بالا و مقاومت در برابر خط و خش می‌باشند. علاوه بر این، این محصولات دارای قیمت مناسب و به صرفه‌ای برای خریداران هستند. به طور کلی، میز های سایت chairshop.ir یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال مبلمانی با کیفیت و زیبا برای فضاهای خود هستند.

سوالات متداول برای جدیدترین مدل های چیدمان میز هفت سین آيا باید حتما هفت ظرف عین هم برای چیدمان سفره هفت سین انتخاب کنیم؟

خیر، حتما نیازی به این کار نیست اما بهتر است جنس ظروف و سبک آن ها یکی باشد.

تعداد شمع های موجود در سفره هفت سین چند تا باید باشد؟

این مسئله به سلیقه و سفره هفت سینی که پهن کرده اید بستگی دارد. بهتر است که دو شمع برای قرار گرفتن در جاشمعی ها داشته باشید و چند شمع سکه کوچک نیز در سفره روشن کنید.

برای چیدمان سفره هفت سین با ظروف شیشه ای چه نوع پارچه ای باید پهن کنیم؟

می توانید ظروف را بر روی میز بچینید و از پارچه استفاده نکنید. اما چنانچه بخواهید زیر آن ها را با یک پارچه بپوشانید بهتر است که از پارچه های ساتن با رنگ های ملیح و ملایم استفاده کنید.

 

دیگر خبرها

  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • ظروف سفالی سوغات مسافران نوروزی در سفر به میبد
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • مواد غذایی مفید برای آسم و تنگی نفس
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • مدل های چیدمان میز هفت سین