Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال با بازگشت به تمرین گروهی خیال سرمربی این تیم را برای حضور در بازی با الاهلی عربستان راحت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عارف غلامی بازیکنی است که بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت نسبتا طولانی از ۲ روز گذشته به تمرین گروهی استقلال اضافه شده است و اگر فرهاد مجیدی بخواهد می تواند از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف غلامی بازیکنی است که هم اکنون به شرایط بازی رسیده است و مجیدی می تواند در بازی برابر الاهلی بعد از مدت ها از مثلث غلامی، چشمی و دانشگر در ترکیب اصلی استفاده کند، مثلثی که در بخش زیادی از بازی های این فصل برای استقلال به میدان رفته اند.

البته استقلال در خط دفاع خود بودروف را هم دارد که البته از نمایش او در بازی برابر الشرطه مشخص بود هنوز آماده نیست و شانس بازی کردنش در این بازی کم است.

همچنین سیاوش یزدانی هم که هم اکنون در کویت حضور دارد هنوز به شرایط ایده آل صد درصد نرسیده است و احتمالا نامش از لیست آبی ها برای بازی با الاهلی خط خواهد خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال عارف غلامی فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال