Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:31:27 GMT

تصویری از جلسه هماهنگی پرسپولیس الشارجه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۱۲۹

تصویری از جلسه هماهنگی پرسپولیس الشارجه

جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات برگزار شد که در این نشست، از پیراهن دو تیم در این مسابقه رونمایی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات، از هفته دوم گروه C مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ‌کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون از بخش‌های مختلف از جمله امنیت، نمایندگان نهادهای ذی‌ربط در برگزاری مسابقه و نمایندگاه دو باشگاه از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه – به وقت محلی) در ورزشگاه شارجه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی، علیرضا اشرف، محمد فارسیان و امیر علی‌حسینی از حاضران در این جلسه بودند. در این نشست، نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل‌های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت.

در ادامه درباره وضعیت لباس‌ها تصمیم‌گیری شد که بر اساس آن، پرسپولیس یکدست سرخپوش و الشارجه یکدست سفیدپوش خواهد بود. دروازه‌بان‌ها هم با همین ترتیب یکپارچه سبز و زرد به تن می‌کنند و نیمکت‌نشینان نیز در سمت پرسپولیس کاور طوسی، و در سمت الشارجه کاور کرم رنگ به تن خواهند داشت.

ظرفیت ورزشگاه ۱۳ هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. درهای ورزشگاه نیز از ساعت ۱۷:۳۵ به روی تماشاگران دو تیم باز خواهد شد. حرکت پرسپولیسی‌ها از هتل نیز ساعت ۱۷:۳۰ است.

براساس این گزارش، نشست خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز و تمرین رسمی سرخپوشان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه الشارجه انجام می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الشارجه امارات پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار

 دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی