Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:22:42 GMT

تعالیم حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۱۵۳

تعالیم حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان است

حجت الاسلام نقی یارمحمدی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد، گفت: تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با حضور در خبرگزاری شبستان، ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(س)، حضرت فاطمه زهرا(س) این روز را به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام نقی یارمحمدی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد، گفت: تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است.

 

وی با اشاره به اینکه به برکت اسلام، زنان از  حقوق فردی و عادلانه ای در جامعه با مردان برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه کامل زن مسلمان در تمام اوصاف وکمالات اسلامی به ویژه درحجاب وعفاف بود. 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان زنجان گرامیداشت روز زن روز زن خبرگزاری شبستان حضرت زهرا زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نادری گفت: در مجموع هشت هزار و ۸۵۸ ملک دولتی در این استان وجود دارد که ۴ هزار مورد آن جزو اراضی ملی (انفال)، سه هزار و ۵۷۹ مورد دارای سند و هزار و ۷۹ مورد نیز فاقد سند است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی که این زمین‌ها را در اختیار دارند هرچه سریعتر برای سند دار کردن آنها اقدام کنند.

وی افزود: مجموع بنا‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی استان شامل ۲۲۹ هزار متر مربع عرصه و پنج هزار و ۱۹۰ متر مربع اعیان است که برای تکمیل شدن به ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: در خصوص مولدسازی دارایی‌ها و اموال غیر منقول دستگاه‌های مشمول آئین نامه در ۲ بخش اقدام می‌کنیم، بخش اول مربوط به اموال مازاد دستگاه‌های مشمول است که در قالب فروش، اجاره، تهاتر، مشارکت، معاوضه، بهره برداری و اقدامات مشابه انجام می‌شود که به منظور ایجاد ارزش افزوده اقتصادی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هدفگذاری شده است.

نادری ادامه داد: بخش دوم کار در حوزه مولدسازی مربوط به طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های مشمول است که با هدف تکمیل و بهره برداری و مشارکت بخش عمومی و خصوصی یا به صورت فروش آنها، برنامه‌هایی را مدنظر داریم تا منجر به ارزش افزوده اقتصادی برای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام شود.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان
  • فصل برای مدافع تراکتور تمام شد
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر