Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور از طیف اصلاح طلبان نبوده است، گفت: در چند سال گذشته رئیس جمهور باید پاسخگوی عملکرد ضعیف دولت باشد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر یوسف نژاد امروز در نشست خبری نامزدهای شورای هماهنگی اصلاح طلبان مازندران اظهار داشت:  ایجاد اشتغال فضای کسب و کار برای بهبود شرایط عمومی جامعه تاثیرگذار است سرمایه‌گذاری خوبی در مرکز استان مانند پایانه صادراتی بخش کشاورزی، ساخت دو سد جدید و منطقه آزاد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعتقاد و انگیزه به چیزی که متعهد هستم بر اساس برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و نکته نظرات قانونی در انتخابات شرکت کردم، برخی که اصلاح‌طلبان پایبند باشند افکار عمومی به آنان نمره می دهد. افکار عمومی آنان را رصد می‌کن و برخی افراد که خود را نماد اصلاح طلبان می دانند  اما  عمل نمی‌کنند به آنان نمره منفی می دهم.

یوسف نژاد ادامه داد: فردی که وارد این تشکیلات شد باید رفتار سازمانی را زیر سئوال نبرند زیرا غیر از این بازتاب منفی خواهد داشت، جریان اصلاح طلب به عنوان یک جریان پویا و خلاق مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کند.

وی به پاسخ خبرنگاری مبنی بر کوتاهی دولت روحانی در اجرای وظایف کارکردی گفت:رئیس جمهور در تشکیلات اصلاح طلبان نبود اما به اقتضای فضای کشور  از روحانی حمایت کردیم و خودشان باید جوابگوی اقدامات و اعمالشان باشند.

فرمانده سپاه کردستان: مجلس قدرتمند منجر به تشکیل دولت انقلابی و کارآمد می‌شودمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان: مجلس قوی زمینه‌ساز تشکیل دولت جهادی و انقلابی استکاندیدای اصولگرایان در دفتر تسنیم استان قم: دولت عملاً کارنامه موفقی نداشته است/ در برخورد با فساد قبیله‌ای عمل نمی‌کنیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس ادامه داد:  مشکلاتی مانند گرانی  وجود دارد اما مردم  بدانند یکی از مسیرهایی که می‌تواند وضع را بدتر نکند بلکه بهتر شود تشکیل مجلس قوی با کارشناس قوی و مطلع است زیرا مجلس قوی به وزیر ضعیف رای نمی دهد و در نتیحه دولت ضعیف تشکیل نمی شود.

یوسف نژاد  بیان کرد: در جامعه وعده و وعید زیاد اما عملکرد کمتر است باید  در انتخاب دقت کنیم درنتیجه باید مردم به ویژه رای اولی ها  در انتخابات شرکت کنند. مجلس با جمله در راس امور است فاصله دارد باید با تشکیل مجلس قوی می تواند در راس امور باشد. همچنین موافق شفافیت آرا در تمام ارکان  هستم زیرا این امر می تواند موجب افرایش سرمایه اجتماعی  و وحدت بیشتر مردم و حکومت شود همچنین اگر دلسوز جامعه و مردم هستیم به انتخاب مردم  احترام بگذاریم.

انتهای پیام/ 682/ ت

R41358/P1336/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصلاح طلبان رئیس جمهور یوسف نژاد مجلس قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟