Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بهاباد بابیان اینکه تاکنون ۳۷ انتخابات پس از پیروزی انقلاب برگزارشده است، گفت: بازرسی نقش ویژه‌ای در انتخابات دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین دشتی  با اشاره به مسئولیت وزارت کشور مبنی بر اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات گفت: بازرسی اجرایی نیست و فقط در قالب نظارت و به‌منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و رعایت کامل امانت‌داری و بی‌طرفی به‌صورت هماهنگ در سطح کشور در برگزاری انتخابات نقش خود را ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بهاباد بابیان اینکه تاکنون ۳۷ انتخابات پس از پیروزی انقلاب برگزارشده است، گفت: بازرسی نقش ویژه‌ای در انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان در روز اخذ رأی به‌هیچ‌عنوان نباید اقدام به نوشتن تعرفه و یا اشاره برای نوشتن نام فرد خاصی در آن‌ها داشته باشند چون این موارد تخلف محرز است و قانون‌گذار جرائم سنگین و بدون چشم‌پوشی برای آن در نظر گرفته است افزود : بازرسان هرگونه تخلف در روز اخذ رأی را در سریع‌ترین زمان ممکن به سربازرسان اطلاع دهند و از هرگونه تنش با سعه‌صدر جلوگیری کنند.

رئیس بازرسی ستاد انتخابات بهاباد اولین رسالت انجام هر کاری را خوب یادگیری آن کار عنوان و بیان کرد: کسانی که در حوزه بازرسی کار را عهده‌دار شدند باید چارچوب کار را به‌خوبی بشناسند توصیه و انتظار از شما این است که آشنایی و آگاهی با حوزه فعالیت خود داشته باشید قوانین را مطالعه کرده و به‌خوبی در  انتخابات اجرا کنید.

جلسه آموزشی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بهاباد با حضور علی بابائی معاون بازرسی استانداری یزد، دشتی رئیس بازرسی بهاباد و عوامل بازرسی  انتخابات  در سالن جلسات فرمانداری بهاباد برگزار شد.

رئیس بازرسی ستاد انتخابات بهاباد در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 17 نفر کار بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهاباد را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات بازرسی یزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رئیس بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی