Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:11:37 GMT

قیمت پرتقال شب عید از 4500 تومان بالاتر نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۲۹۳

قیمت پرتقال شب عید از 4500 تومان بالاتر نمی‌رود

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه قیمت پرتقال شب عید طبق اعلام رسمی ۴۵ هزار ریال است؛ گفت: اگر با عرضه زیاد، این قیمت کمتر شود، قیمت پرتقال شب عید نیز کاهش می‌یابد؛ ولی اگر قیمت بالاتر برود، با حمایت دولت پرتقال شب عید همان ۴۵ هزار ریال خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خرید تضمینی میوه شب عید یکی از سیاست‌های دولت است که در چند سال اخیر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امسال بر اساس اعلام کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید کشور، استان مازندران مسوول خرید و تامین ۳۰ هزار تن پرتقال تامسون شده است.
 
ابراهیم قربان نژاد با اظهار اینکه اتحادیه باغداران مازندران هر کیلو پرتقال سالم و بر اساس مقررات به لحاظ وزن و اندازه مناسب را ۴۲ هزار ریال خریداری کرده است، افزود: طبق برنامه ریزی ارسال پرتقال‌های خریداری شده در بسته بندی‌های استاندارد به استان‌های کشور در حال انجام است.
 
وی با ذکر این نکته که امسال در فصل برداشت هر کیلوگرم پرتقال تامسون سر باغ به طور میانگین ۱۶ تا ۲۰ هزار ریال خریداری شد، گفت: اگرچه این مقدار خرید و ذخیره سازی در مقایسه با میزان تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی پرتقال تامسون در مازندران بسیار ناچیز است، اما این اقدام تا حدودی در افزایش قیمت سر باغ تاثیرگذار بوده است.
 
قربان نژاد گفت: پرتقال‌های خریداری شده با رعایت همه موارد از جمله اندازه مناسب، سورتینگ شده، بدون پوسیدگی و در بسته بندی های استاندارد در بازار شب عید عرضه می‌شود.
 
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: با توجه به وضعیت مناسب تولید مرکبات امسال بر خلاف سال‌های گذشته ذخیره سازی و انبارداری فنی توسط باغداران بیشتر از سال‌های گذشته بوده است به طوری که پیش می‌شود امسال حدود ۵۰۰ هزار تن مرکبات توسط باغداران ذخیره سازی شده باشد.
 
قربان نژاد متذکر شد: قیمت پرتقال شب عید طبق اعلام رسمی ۴۵ هزار ریال است و اگر با عرضه زیاد، این قیمت کمتر شود، قیمت پرتقال شب عید نیز کاهش می‌یابد؛ ولی اگر قیمت بالاتر برود، با حمایت دولت پرتقال شب عید همان ۴۵ هزار ریال خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت پرتقال شب عید پرتقال تامسون جهاد کشاورزی ۴۵ هزار ریال ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات