Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@20:27:00 GMT

ترور سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا را نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۳۰۹

ترور سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا را نشان داد

‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در ایران و منطقه به وجود آورد، گفت: این اقدام تروریستی، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در دیدار با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و همکاری با سوریه به عنوان یکی از محورهای مهم مقاومت و با تشکر از بشار اسد به خاطر تسلیت محبت آمیز در زمان شهادت سردار سلیمانی و حضور مسئولان کشور سوریه در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی،  اظهار کرد: به شما بابت استقامت در این سال‌ها تبریک می‌گویم، به خصوص که بحمدالله شرایط بسیار تغییر کرده و پیروزی‌های اخیر شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوریه مسیر تکامل را طی می‌کند، افزود: امروز موضع بسیاری از کشورهای منطقه که حرف‌های بی‌حساب می‌زدند، تغییر کرده است و این اتفاق جز با مقاومت در سوریه ایجاد نشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار رضایت از اینکه رئیس جمهور سوریه به عنوان یکی از رهبران هوشمند منطقه شناخته می‌شود، افزود: از جمله مسائلی که باعث شد در حرف‌ها و مواضع آمریکا تغییر ایجاد شود، ارتقای جایگاه مقاومت است که ترور سردار سلیمانی هم یکی از علامت‌های آن بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در روز شهادت سردار سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جلسه‌ای تشکیل دادند و جانشین ایشان را انتخاب کردند که پیام آن استمرار جریان مقاومت و مصمم‌تر شدن آن بود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در داخل ایران و منطقه به وجود آورد، گفت: این اقدام تروریستی، چهره واقعی آمریکا را آشکار تر کرد.

در ابتدای این دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه خطاب به لاریجانی، گفت: در ایام جنگ دیداری با یکدیگر و در خصوص مسائل راهبردی، گفتگوهایی داشتیم. مواضع شما همواره واضح و روشن بوده است که دائماً آن را از رسانه‌ها پیگیری می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه برای تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به شما تبریک عرض می‌کنم، بیان کرد: پیروزی‌هایی که به صورت مشترک داشتیم از عوامل ترس و هراس در دل آمریکا و غربی‌ها و به خصوص دوگانگی و شکافی است که امروز در دولت آمریکا شاهد هستیم.

بشار اسد در پایان این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به ملت و دولت سوریه صورت گرفته است، تشکر کرد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: بشار اسد علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی چهره واقعی آمریکا شهادت سردار سلیمانی رئیس جمهور سوریه رهبر معظم انقلاب بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟