Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابتهای امسال لیگ برتر والیبال هرمزگان با حضور تیم‌های فانوس دریا بندر تیاب میناب، کانون رضو اسپرت بندرعباس، متحد رودان، بسیج شمیل حاجی آباد و منتخب فین طی هشت هفته شامل چهار دور رفت و چهار دور برگشت برگزار شد.

پس از پایان هفته هشتم ، ٤ تیم برتر راهی مرحله پلی آف شده که به صورت ( اول-چهارم) و (دوم-سوم) با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تکلیف فینالیست رقابتها و تیم های حاضر در دیدار رده بندی مشخص گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار پایانی این پیکارها تیم فانوس دریاتیاب میناب ، با نتیجه ۳ بر ۲ کانون رضو اسپرت بندرعباس را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در مرحله رده بندی نیز تیم هیات والیبال رودان با نتیجه ۳ بر یک بسیج شمیل حاجی آباد را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال هرمزگان تیم ستارگان زرین بندرعباس به مقام قهرمانی دست یافت.

برچسب‌ها میناب هرمزگان لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب هرمزگان لیگ برتر والیبال میناب هرمزگان لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور  پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار شد.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد