Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکری گفت: طی بیست و چهار گذشته با تلاش راهداران ۲۹۵ کیلومتر از راههای استان برف روبی شده است.

«ارسلان شکری»، در گقتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه اظهار کرد: طی بیست و چهار گذشته با تلاش راهداران ۲۹۵ کیلومتر از راههای استان برف روبی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود از برف روبی در 12 محور شریانی و 4 محور غیر شریانی طی بیست و چهار گذشته در استان خبر  داد و افزود: با وجود بارش ها از شب گذشته با تلاش راهدارن عملیات برف روبی به حجم 295 کیلومتر در 25 مرتبه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان  66 ساعت و کولاک به میزان 9 ساعت بوده و تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان 270 تن بود که در جریان این عملیات برف روبی 80 نفر از همکاران راهداری با 35 دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

شکری در ادامه سخنان خود با اشاره به مسدود بودن راه ۵۰۱ روستا بعد از بارش های شب گذشته تاکنون اذعان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا باز شده است اما به جهت بارش شدید برف از شب گذشته این تعداد افزایش یافت و راهداران در صدد بازگشایی ان هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اولویت در بازگشایی محورهای ارتباطی مربوط به راههای اصلی و شریانی بوده و سپس عملیات برفروبی در راههای فرعی و روستایی انجام می شود و تلاش می شود تا بیست و چهار ساعت آینده کلیه راههای روستایی مسدود شده بازگشایی شوند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات برف روبی بازگشایی راه های روستایی برف روبی ارومیه آذربایجان غربی محورهای ارتباطی گذشته با تلاش عملیات برف شب گذشته برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

محمد رستمی افزود: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد و گروه غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی بیان کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک و از ۲ روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر