Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در اردبیل یکی از مولفه‌های خدمتگذاری به مردم و ایجاد رضایتمندی در آنها را برقراری عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف بویژه مفاسد اقتصادی ذکر کرد.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان با جدیت به این مساله ورود کرده و موفق شده اقدامات مطلوبی در ابعاد استانی و ملی انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: کشف فساد در حوزه پتروشیمی، ورود جدی دستگاه قضایی اردبیل به مساله واگذاری کشت صنعت مغان و پیشگیری و مقابله با ده‌ها پرونده فساد اقتصادی از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان می‌باشد.

وی گفت: شفاف‌سازی، نظارت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، مقابله و برخورد با متخلفان در حوزه فرار از مالیات که با استفاده از خلاءهای قانونی درصدد سودجویی هستند ، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تاکید است.

 رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به لزوم همکاری مردم در مبارزه با مفاسد افزود: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارش مردمی است که سامانه سجام در این خصوص در قوه قضاییه راه‌اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 گودرزی ،دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی استان در مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب مسوولان دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله با فساد با استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین تاکید کرد.

برچسب‌ها دادگستری دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی اردبیل دادگستری دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی اردبیل مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگاه قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟