Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لبران جیمز در یکی از بهترین بازی های تاریخ آل استار به پیروزی رسید.

طرفداری- فرمت جدید مسابقه آل استار فراتر از انتظارات ظاهر شد و طرفداران بسکتبال را حسابی راضی کرد.

در مسابقه اصلی آل استار 2020، دو تیم لبران جیمز و یانیس آنته توکومپو به مصاف هم رفتند. همانطور که از قبل اعلام شده بود، نحوه این بازی امسال به دلیل ادای احترام به کوبی برایانت تغییر کرد و شیوه بازی با سال های قبل فرق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه کوارتر 12 دقیقه ای با نتایج جدا برگزار شد و سپس نتایج این سه کوارتر جمع شد و به امتیاز تیم بالاتر 24 امتیاز اضافه شد. این 24 امتیاز اضافه شده نتیجه نهایی را به 157 رساند و تیمی که زودتر در کوارتر چهارم به این امتیاز می رسید، برنده نهایی لقب می گرفت.

بازی با طوفان کوای لنرد و تیم لبران جیمز شروع شد. لنرد در کوارتر نخست 7 پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند و دلیل اصلی برتری 41-53 تیم جیمز در این کوارتر بود. کوارتر دوم اما تیم یانیس فوق العاده ظاهر شد. درخشش خود یانیس همراه شد با عملکرد خوب تری یانگ و رودی گوبر تا کوارتر دوم با نتیجه 30-51 به سود تیم یانیس به پایان برسد. کوارتر سوم دو تیم بسیار نزدیک و برابر ظاهر شدند. کریس پال، آنتونی دیویس و لبران جیمز خوش درخشیدند و در تیم مقابل، جوئل امبید و کمبا واکر اوج گرفتند. این کوارتر در نهایت با تساوی 41-41 به پایان رسید تا کار به کوارتر سرنوشت ساز چهارم برود. 133 امتیاز تیم یانیس که در مجموع سه کوارتر اول تیم برتر بود، با 24 امتیاز جمع شد و اکنون زودترین تیمی که به 157 امتیاز می رسید، برنده نهایی بود. تیم لبران با اینکه 8 امتیاز کمتر از تیم یانیس کسب کرده بود، با ارائه نمایشی دلپذیر 33 امتیاز و 11 امتیاز بیشتر از تیم یانیس کسب کرد تا برنده این بازی شود.

کوارتر چهارم این بازی فوق العاده جذاب و دیدنی بود. کمتر دیده بودیم که در بازی آل استار تیم ها بارها روی یکدیگر خطا کنند، شارژ بگیرند، به خط پرتاب آزاد بروند و حتی به داوری و تصمیم های آن اعتراض کنند که کوارتر چهارم تماشایی این دیدار، شامل همه این صحنه ها بود. جدال لبران و یانیس در این کوارتر رویایی بود و از طرفی شارژهایی که کایل لاوری از بازیکنان تیم لبران گرفت، خیلی نتیجه را نزدیک کرده بود اما در نهایت خطای خود لاوری باعث شد تا آنتونی دیویس با پرتاب آزاد کار را تمام کند.

کوای لنرد با کسب 30 امتیاز، 7 ریباند، 4 اسیست، 2 استیل و 8 پرتاب سه امتیازی، به عنوان اولین MVP مسابقه آل استار که به نام کوبی برایانت درآمده است، انتخاب شد. لبران جیمز و کریس پال هر دو 23 امتیاز کسب کردند و آنتونی دیویس نیز بازی را با 20 امتیاز به پایان رساند. یانیس آنته توکومپو با 25 امتیاز و 11 ریباند دابل دابل کرد و رودی گوبر نیز 21 امتیاز و 11 ریباند کسب کرد. امبید هم با درخشش در کوارتر چهارم به 22 امتیاز و 10 ریباند رسید و کمبا واکر نیز بازی را با 23 امتیاز به پایان رساند. در میان دابل دابل های پرشمار تیم یانیس، تری یانگ نیز با 10 امتیاز و 10 اسیست، دابل دابل کرد.

خلاصه بازی


منبع: طرفداری

کلیدواژه: یانیس آنته توکومپو تیم لبران جیمز آنتونی دیویس کوارتر چهارم تیم یانیس فوق العاده امتیاز و 11 سه کوارتر کوای لنرد دابل دابل آل استار ظاهر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد