Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیاندا پاتوسی درباره اتفاقی که مانع بازگشت او به استقلال شد ، گفت : استقلال هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم نه به باشگاهی که قرارداد داشتم، ارائه نداد.
وی ادامه داد: دوست داشتم در جایی بازی کنم که اگر قول می دهند به قول شان پایبند باشند. در استقلال به من بدقولی شد و به خاطر همین نیم فصل به این تیم نرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پنجره زمستانی بیشترین نامی که اطراف اردوی استقلال به گوش می رسید آیاندا پاتوسی بود، ستاره آفریقایی فصل گذشته که نیم فصل کابوس واری را در کنار وینفرد شفر در بن یاس امارات سپری کرده بود.

در شرایطی که همه اخبار از نهایی شدن بازگشت پاتوسی حکایت داشت به یکباره این بازیکن سر از اهواز درآورد و به فولاد خوزستان پیوست، اتفاقی که باعث شد تا باشگاه استقلال مدعی شود او به خاطر پول بیشتر این تصمیم را گرفته است. بعد از هفته ها سکوت سرانجام پاتوسی در گفتگویی به این ادعای باشگاه تهرانی پاسخ داد و گفت ادعای دریافت پول بیشتر کذب محض است و سران استقلال برخلاف سرمربی و کاپیتان تیم تمایلی به بازگرداندن او نداشتند.

آیاندا پاتوسی در این گفتگوی شفاف مدعی شد:

«مسئولان باشگاه استقلال گفتند به خاطر پول بیشتر من به فولاد رفتم اما الان می خواهم پاسخ این ادعا را بدهم. قبل از این باید بگویم در دوران بن یاس اولین اتفاق مهمی که برایم رخ داد این بود که برادرم را در دسامبر ۲۰۱۹ از دست دادم. یک شوک بسیار بد که کنار آمدن با آن اصلا آسان نبود. وقتی به آفریقای جنوبی بازگشتم تا برای خاکسپاری حضور داشته باشم، آن جا بود که تماس هایی با مدیربرنامه ام داشتم پیرامون پیشنهاد استقلال».

او ادامه داد:

« قبل از این اتفاق با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفت باشگاه تو را می خواهد. همین طور با وریا غفوری صحبت کردم. برخلاف این صحبت ها هیچ اتفاق رسمی از سوی باشگاه رخ نداد و من بلاتکلیف مانده بودم. بحث این بود که من با مربی صحبت کردم و بر سر مسائل تاکتیکی به توافق رسیدم اما باشگاه هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم نه به باشگاهی که قرارداد داشتم، ارائه نداد. حتی مسئولان کیپ تاون هم به من فشار آوردند که پیشنهادی از سوی استقلال ایران دریافت نکرده اند».

پاتوسی در ادامه با اشاره به روند انتقالش به فولاد تصریح کرد:

« تشکر می کنم از مسئولان فولاد که خیلی حرفه ای صحبت کردند و بلافاصله پولی که قرار بود به حساب کیپ تاون واریز شود عملی شد، باشگاهی که من با آنها قرارداد دارم.من تحت تاثیر حرفه ای گری باشگاه فولاد قرار گرفتم  و وقتی به فولاد آمدم به چشم این تفاوت را دیدم که این باشگاه چه مدیریت حرفه ای دارد و از این انتخابم کاملا رضایت دارم».

وی ادامه داد :

«دوست داشتم در جایی بازی کنم که اگر قول می دهند به قول شان پایبند باشند. در استقلال به من بدقولی شد و به خاطر همین نیم فصل به این تیم نرفتم»

به این ترتیب آیاندا پاتوسی که دیروز اولین گل خود برای فولاد در لیگ برتر را به ثمررساند بعد از مدت ها سکوت به شفاف سازی در خصوص اتفاقاتی پرداخت که مانع بازگشت او به استقلال شد. این صحبت ها قطعا در روزهای آتی می تواند بازتاب زیادی هم داشته باشد به خصوص که فرهاد مجیدی هم از عدم جذب این بازیکن حسابی گله مند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آیاندا پاتوسی پاتوسی آیاندا پاتوسی اخبار استقلال استقلال پاتوسی آیاندا پاتوسی پول بیشتر صحبت کردم حرفه ای نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟