Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 9 هزار دانش آموز در مدارس روستایی حاشیه جاده ها مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری آریا از  ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس راه استان سنگر پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای است که باید با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار در راستای اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز، برخورد با تخلفات حادثه ساز و آموزش‌های همگانی در این راستا اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای سال جاری با پیگیری پلیس راه استان، اقدامات موثری در زمینه زیرساخت راههای استان صورت گرفته که می‌توان به حذف نقاط حادثه خیز، جداسازی جاده با نیوجرسی، چهارخطه کردن جاده و ایجاد تونل در مسیر جاده ایلام به مهران اشاره کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در بحث آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی ترافیکی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 9 هزار دانش آموز در مدارس روستایی حاشیه جاده‌ها مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار گرفتند.

همتی زاده ادامه داد: با تمام تلاش و توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها با همکاری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات امسال توانسته‌ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان‌ها، رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

ویگفت: پلیس مصمم است با رویکرد جامع محوری با مشارکت سازمانها و خود مردم با اولویت قرار دادن آموزش‌ها ی همگانی برای کلیه اقشار مردم، حوادث رانندگی در جاد ها را کنترل و کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام ابتدای سال جاری پلیس راه استان هزار دانش آموز آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در ایلام

                                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ شاوردی اظهار داشت: پلیس در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.     وی از همشهریان عزیز ایلام درخواست کرد با پلیس همکاری و از پارک وسیله نقلیه خود در نزدیکی محل‌های برپایی مراسم خودداری نمایند.   رییس پلیس راهور استان ایلام اضافه کرد: با توجه به تاریکی هوا که محدودیت دید را بدنبال دارد رانندگان فاصله مبدا تا مقصد را با سرعت مطمئنه حرکت کنند، زیرا احتمال تردد عابرین پیاده از عرض معبر خصوصا نزدیک مساجد و محل‌های مراسم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در ایلام
  • خانه های هلال یک مرکزی همگانی برای آموزش  تلقی می شود
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال