Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان از روز چهارشنبه، گفت: صبح فردا وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای گروههای حساس ناسالم است.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز جوی پایدار بر استان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش پراکنده برف و باران امروز نیمه غربی استان را دربر می‌گیرد، افزود: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح فردا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس خواهد بود.

عزتیان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز چهارشنبه، گفت: افزایش ابر در بسیاری از مناطق و بارش پراکنده در جنوب و غرب استان اصفهان پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: زرین شهر با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 410848

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دمای هوا بارش برف آلاینده هوا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد بالای صفر کلانشهر اصفهان استان اصفهان ورود سامانه صبح فردا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: بر اساس الگوها آخر هفته، دما در این استان به ۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مهدیه اصحابی شامگاه سه‌شنبه ۲۸ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق الگوهای هواشناسی تا پایان هفته  جو استان پایدار خواهد بود و در بیشتر ساعات آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز گلستان مشابه روز گذشته بوده و در شهرهای غربی به حدود ۲۶ درجه سانتی گراد رسید، گفت: از فردا تا پایان هفته روند دما افزایشی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان از اوج افزایش دما در روزهای پایانی هفته خبر داد و افزود: دمای هوای گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

ا️صحابی به دریانوردان و صیادان توصیه کرد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه با رعایت احتیاط و نکات ایمنی راهی دیا شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای