Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:01:53 GMT

مرگ در هنگام آب دادن به گل‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۶۰۱

مردی 56 ساله ای به علت بی توجهی در هنگام آب دادن به گل ها در بالکن طبقه دوم منزلش در شهرستان شازند، سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام پلیس، سرهنگ "محمدعقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در بیان جزئیات این حادثه گفت: در حدود ساعت 9 روز گذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سقوط فردی از بالکن منزل مسکونی اش در یکی از محله های شهرستان شازند و فوت او، بلافاصله تیم های امداد و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی در محل و بنا بر اظهارات همسر فرد متوفی، همسرش هنگام آب دادن به گل ها از بالکن منزل واقع در طبقه دوم یک مجمتع مسکونی سقوط کرده و جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: جسد متوفی به سردخانه انتقال داده شد و در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مرگ گل آب جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادعلی صادقی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف سه دستگاه خودرو، پنج دستگاه موتور سیکلت و کشف سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد گفت: در این طرح همچنین ۳۷ متهم متواری شناسایی و دستگیر شده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085352

دیگر خبرها

  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا