Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: احتمال «آب‌گرفتگی معابر، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و سقوط بهمن» در کردستان در انتظار است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی اظهار داشت: از امروز تا اویل فردا بارش‌های برف و باران، کولاک برف و مه، رعد و برق و خطر سقوط بهمن در نقاط برف‌گیر، ارتفاعات و گردنه‌های شمال استان را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: بارش برف وباران بیشترین مناطق استان در بانه، مریوان، مناطقی از اورامان، سروآباد، سرشیو سقز و مریوان و به‌صورت ضعیف‌تر نیز سنندج، کامیاران و سقز را در بر می‌گیرد.

ریزش بهمن سبب مفقودشدن یک طبیعت‌گرد در ارتفاعات اطراف روستای واریان کرج شدهواشناسی ایران 98/11/25|ورود سامانه بارشی به کشور/ هشدار کولاک برف و بهمن در برخی استان‌هاهشدار فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی/ برف و کولاک شدید در محور هراز + فیلم

وی با بیان اینکه پایان ناپایداری هوا در استان کردستان تا اوایل روز سه‌شنبه است گفت: امروز نیز به‌دلیل باراش باران، معابر اکثر مناطق داخل و خارج شهر نیز احتمال آب‌گرفتگی داشته و در جاده‌ها، گردنه‌ها و نواحی برف‌گیر استان کاهش دید، مه و کولاک و احتمال سقوط بهمن در انتظار است.

صدیقی تصریح کرد: از همه مردم استان انتظار می‌رود این‌روزها از تردد و سفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و مناطق برف‌گیر و مرتفع کردستان و خودداری کرده و به‌دلیل احتمال افزایش و بالا آمدن سطح آب در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

انتهای پیام/484/

 

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان سقوط بهمن رودخانه ها آب گرفتگی برف گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • آب گرفتگی معابر روستای منصوریه دستگردان 
  • آب گرفتگی معابر عمومی در روستای منصوریه دستگردان 
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم