Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات «شورای نگهبان» در استان بوشهر گفت: سه هزار و ۲۵۰ ناظر شورای نگهبان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر نظارت می‌کنند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

خلیل رضایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برگزاری تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس تا 8 صبح روز اول اسفند اظهار داشت:  تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی 2 اسفندماه ادامه دارد که از کاندیداها تقاضا می‌شود ضمن پایبندی به قانون از هرگونه تخلف پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از ایجاد خلل در نظم عمومی در هنگام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: کاندیداها و مسئولان ستادهای از تبلیغات غیرمجاز خودداری کنند و در این راستا تمام تبلیغات کاندیداها و ستادهای آنان توسط دستگاه‌های نظارتی رصد و طبق مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

وی از برخورد با متخلفان انتخاباتی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون برخی کاندیداها و ستادهای تبلیغات آنان تخلفاتی داشته‌اند که با احضار آنان ضمن گرفتن تعهد، برخورد قانونی با متخلفان صورت گرفته است.

رضایی با تاکید بر نقش مهم مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات مانور قدرت مردم در عرصه سیاسی محسوب می‌شود و تجلی اراده آنان است.

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس بار دیگر رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود از این نظر حضور همگانی مردم در این عرصه مهم امری ضروری است.

وی با بیان اینکه کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌‌اند دارای حداقل صلاحیت‌ها برای عهده‌دار نمایندگی هستند افزود: مردم در عرصه انتخابات باید کاندیدایی که صلاحیت حداکثری دارد بر اساس بررسی معیارها و شاخص‌ها انتخاب کنند.

رضایی با اشاره به اینکه کاندیداهای تایید شده از حیث درجه و میزان صلاحیت در یک سطح نیستند تاکید کرد: این نامزدهای انتخاباتی دارای درجات مختلفی هستند که اصلح گزینی بر عهده مردم و انتخاب کنندگان گذاشته شده است.

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات استان بوشهر از جلوگیری تخلف انتخاباتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازوکار انتخابات به‌گونه‌ای است که اجازه کوچکترین تخلف و جابه‌جایی رای داده نمی‌شود و مجریان، ناظران و بازرسان با حفظ رعایت بی‌طرفی کامل، از اراء مردم به عنوان حق‌الناس صیانت می‌کنند.

وی از نظارت بیش از 3 هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس در استان بوشهر خبر داد و گفت: 3 هزار و 250 ناظر شورای نگهبان در 720 شعبه اخذرای استان بوشهر امین مردم استان خواهند بود و در تمامی مراحل روند انتخابات نظارت هوشمندانه، دقیق و موثر دارند.

تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر به 90 نفر رسید 11 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند بوشهر| حضور حماسی مردم زمینه تشکیل مجلس انقلابی را فراهم می‌کند

رضایی با تاکید بر همکاری مردم در اعلام تخلفات انتخاباتی به مراجع قانونی تصریح کرد: از آحاد مردم استان بوشهر تقاضا می‌شود گزارشات تخلف انتخاباتی را به مراجع قانونی اعلام کنند و در این راستا ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در تمامی شهرستان‌ها فعال شده است.

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات استان بوشهر بیان کرد: هیئت‌های نظارت شورای نگهبان در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر با همکاری عوامل قضایی و انتظامی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناظر شورای نگهبان نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات استان بوشهر انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم