Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:03:48 GMT

برگزار نخستین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۷۳۳

برگزار نخستین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا

اولین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان برگزار شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نخعی مسئول کانون فارغ‌التحصیلان صدرا گفت: سازمان مدارس صدرا پس از تأسیس کانون فارغ‌التحصیلان، مهم‌ترین اهداف پیش روی خودش را مسأله نیروی انسانی سازمان خود و تلاش در جهت شتاب دادن به استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد برادران خانه امید صدرا ادامه داد: در این گردهمایی فارغ‌التحصیلان حوزوی و دانشگاه در چند دوره در قالب اجرای رویداد ایده‌پردازی دور هم جمع شدند؛ این گردهمایی از همه توان ایده‌پردازی نخبگان فارغ التحصیل خود بهره‌برداری می‌کند و خروجی ایده‌ها را در مسائل کلان مدارس بکار می‌بندد.

مدارس تهران شنبه سوم اسفند تعطیل است؟دریافت هزینه برای کلاس‌های جبرانی مدارس غیر دولتی ممنوع است

وی افزود: علاوه بر این هر عضو پس از شرکت در این اردو فرصت طلایی پیدا کرد که با هم رشته‌ای‌های خود که احیاناً دارای ایده‌ها و نظرات مشترک هستند، هم افزایی کند و ادامه مسیر را به صورت گروهی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام نخعی اضافه کرد: شناسایی استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان در یک بستر علمی و کاملاً عادلانه در این اردو و توسط مربیانی که برای هر گروه در نظر گرفته می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های فارغ التحصیلان خانه امید صدرا تأسیس شد و امورات فارغ التحصیلان در این خانه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مدارس دولتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس دولتی مدارس دولتی گردهمایی فارغ التحصیلان فارغ التحصیلان مدارس صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • «ایران جوان بمان» با معرفی ایده «عطاری‌ها و سقط جنین»