Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگویی آمار و اطلاعات جدید از میانگین سنی داوطلبان انتخابات مجلس اعلام کرد و گفت: کل داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۶ هزار و ۳۳ نفر بوده است که از این تعداد، ۷هزار و ۱۵۷ نفر تایید صلاحیت شدند و از میان کل تعداد تایید صلاحیت شدگان، ۷۸۲ زن و ۶ هزار و ۳۷۵ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره میزان تحصیلات نامزدهای تایید صلاحیت شده هم گفت: ۴۲۲ نفر از نامزدها دارای تحصیلات حوزوی در مقاطع مختلف هستند، ۱۰۲۱ نفر مدرک دکتری دارند و ۵ هزار و ۳۰۸ نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل هستند.

موسوی تعداد افراد دارای مدرک کارشناسی را ۴۰۴ نفر و کاردانی را ۲ نفر اعلام کرد و درباره سن افراد تایید صلاحیت شده هم توضیح داد: ۲ هزار و ۵۲۳ نفر از افراد تایید صلاحیت شده بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند و میانگین سنی ۲هزار و ۳۹۰ نفر هم بین ۴۱ تا ۵۰ سال است. ۱۸۲۷ نفر از داوطلبان نمایندگی مردم بین ۵۱ تا ۶۰ سال دارند و تنها ۴۱۷ نفر آن‌ها بالای ۶۰ سال دارند.

بیشتر بخوانید: دریافتی ماهیانه نمایندگان مجلس چقدر است؟

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام وزارت کشور در این انتخابات تعداد واجدین شرایط رای دادن مجموعاً ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر و به تفکیک تعداد ۲۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد و ۲۸ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۶ نفر زن است. همچنین تعداد رای اولی ها ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۷۶ نفر خواهد بود.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rET خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده میانگین سنی سال دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟