Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ترویج کارآفرینی از راهکارهای برطرف کردن مشکل بیکاری در جامعه است.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر، حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سیزدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان بوشهر گفت: امروز بحث کارآفرینی از موارد مهم و کلیدی جامعه است و شواهد نشان می‌دهد جوامعی که تفکر خاصی نسبت به اشتغال و کارآفرینی دارند رشد خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کارآفرینی به معنی نگاه نوآور، خلاقیت و ابتکار است و جامعه‌ای موفق است که این نوع نگاه درآن فرهنگ‌ سازی شده باشد.
پناه اضافه کرد: در گذشته اقتصاد بر اساس نگاه سخت افزاری هدایت می‌شد اما امروز نوع نگاه به سمت ابتکار، خلاقیت، نوآوری و توجه به نگاه نرم افزاری تغییر مسیر داده‌است.
وی یادآور شد: تجربه ثابت کرده‌است جامعه‌ای که به سمت کارآفرینی حرکت کند، موفق است و در عصر دانایی و دانش محور نگاه اقتصادی براساس دانش و نوآوری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی است، گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی باید از دبستان آغاز شود و جوانان ما از کودکی با فرهنگ کار و کارآفرینی آشنایی داشته باشند.
پناه یادآور شد: راه‌حل مشکلات امروز جامعه و برطرف کردن مشکل بیکاری تنها با نگاه کارآفرینی محقق می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: مسیر تحول درجامعه از طریق کارآفرینی رقم می‌خورد و امروز در این استان گام‌های خوبی برداشته شده‌است.
وی تاکید کرد: نگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به سمت کارآفرینی است و برگزاری سیزدهمین جشنواره کارآفرینی نمونه‌ای از این رویکرد است.
پناه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ کارآفرینی و ترغیب و تشویق آنان برای حضور هرچه بهتر در عرصه کار و کارآفرینی، شناسایی کارآفرینان موفق و استفاده از تجربه آنها و بیان این تجربه‌ها برای استفاده جوانان است.
وی یادآورشد: در زمان حاضر 14دفتر مشاوره کارآفرینی در استان بوشهر شکل گرفته است و کارهایی مهم انجام داده‌اند.
پناه گفت: در جشنواره سیزدهم درگام نخست از میان شرکت کنندگان 41 نفر مورد تائید قرار گرفتند و بعد از بررسی از سوی وزارتخانه 16 کارآفرین برای داوری انتخاب شدند که از این میان هفت نفر مورد تائید و در گام نهایی از میان آنها نیز چهار نفر به عنوان کارآفرین برتر استان بوشهر در سال جاری انتخاب شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مبنای کارآفرینی خلاقیت، نوآوری و داشتن تفکر بالا است و معرفی و شناسایی این افراد به جامعه ضروری است.
سعید زرین فر اضافه کرد: رویکرد مسئولان استان بوشهر حمایت از کارآفرینان و فراهم کردن زمینه لازم برای فعالیت هرچه بهتر این گروه در جامعه است در همین ارتباط درسال‌جاری تاکنون 87 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده‌است.
وی تاکید کرد: مسئولان استان بوشهر نسبت به مسائل و مشکلات کارآفرینانی که تمام سرمایه خود را برای رونق اشتغال در جامعه به کار گرفته‌اند بی تفاوت نیستند و برای حمایت از آنان تمام تلاش خود را برای بهبود روند کار در استان انجام می‌دهند.
در این آئین از کارآفرینان برتر استان بوشهر تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر کار و رفاه اجتماعی بوشهر سمت کارآفرینی برتر استان بوشهر فرهنگ کار بوشهر گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیر کل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

 مجتبی میرحسینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم‌ترین دستگاهی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کند نام برد و خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تنها نهادی که در بین تمامی سازمان‌ها و ادارات، مشاورین ایثارگران دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این یک ظرفیت فوق العاده‌ای برای این سازمان محسوب می‌شود.

 علیرضا کیخا، صدا و سیما را زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد که عمود خیمه انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می‌کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد و این مرکز آمادگی آن را دارد تا به صورت مشارکتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تولید برنامه نماید.

 در پایان برنامه ریزی‌های لازم برای پخش مراسم احیا در شب‌های قدر از گلزار شهدا انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران