Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:46:36 GMT

کشف 418 کیلو مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۱۷۱

کشف 418 کیلو مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد از کشف 395 کیلو حشیش و 18 کیلو تریاک طی یک عملیات ضربتی ماموران پلیس در یزد خبر داد.

سردار «محمدرضا میرحیدری» اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی یزد مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل دو تیم عملیاتی و رصد و شناسایی خودروهای اشرار، افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی در محور «بافق- یزد» یک دستگاه خودروی حامل موادافیونی و یک دستگاه خودرو اسکورت آن را متوقف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: ماموران در بازرسی انجام شده، 413 کیلو موادافیونی شامل 395 کیلو حشیش و 18 کیلو تریاک کشف کردند.

سردار میرحیدری با بیان این‌که این محموله از شرق کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، افزود: در این خصوص پنج نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد کشف مواد مخدر عملیات ضربتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان