Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی افشارنیک معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: شرایط خاص مادر و لغزنده بودن مسیر به علت وجود برف باعث شد تکنسین های اورژانس درخواست بالگرد دهند.
او ادامه داد: مادر باردار توسط تیم پروازی اورژانس با مراقبت کامل به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد و اکنون تحت مراقبت های پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  انتهای پیام// د.ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی اورژانس هوایی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت:  با اجرای طرح سلامت نوروزی  حدود ۱۳ تن موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته و یا بدون مشخصات بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه کشف و نابود شد.

دکتر حامد جلالیان افزود: در طرح سلامت نوروزی در نیشابور بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی بازدید و درصورت مشاهده مواد غذایی بدون شرایط بهداشتی، اقدام به جمع‌آوری و یا توقیف محصول می‌کنند.

وی از شهروندان خواست موادغذایی خود را از محل‌های معتبر خریداری و هنگام خرید به مشخصات بهداشتی کامل محصول دقت کنند.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت:در قالب طرح سلامت نوروزی تاکنون به هفت هزار و ۴۰۰ نفر آموزش‌های لازم ارائه شده است.

جلالیان افزود: کارشناسان بهداشت محیط هنگام مراجعه برای انجام بازدید، آموزش‌های لازم مانند رفع نواقص بهداشتی محل و کنترل موادغذایی را به متصدی آموزش می‌دهند.

وی گفت: دستور‌های بهداشتی واحد‌های صنفی زیر پوشش شامل بهداشت فردی، سلامت موادغذایی، ابزار و تجهیزات و ساختمان است.

طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی  امسال ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید