Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی، در ۲۴ ساعت آینده، بارش‎‌های پراکنده باران و برف و گاهی وزش باد شدید و مه آلودگی در برخی نقاط استان سمنان به ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات شمال غربی دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی هفته، بارش‌ها در سمنان شدت گرفته و در برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات، با کولاک همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، کمینه دمای هوای شهر سمنان سه و بیشینه دمای آن ۱۵ درجه سانتیگراد بود.

مصطفوی اضافه کرد: مهدی‎‌شهر، شهمیرزاد و رضوان با کمینه سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و سمنان با حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان وزش باد هواشناسی بینی همراه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی درجه سانتیگراد استان سمنان نقاط استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان استان صاف تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق استان بویژه مناطق نیمه شمال و برخی نواحی نوار غرب استان در ساعاتی از امروز سه شنبه نسبتا شدید و  فردا چهارشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.
مرادی گفت: بر این اساس هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۱ اداره کل هواشناسی استان در خصوص وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال جابجایی و آسیب به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار صادر شده است.
او افزود: با ورود یک سامانه بارشی نسبتا ضعیف به کشور در روز پنجشنبه تا بامداد جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات رگبار برف و وزش باد در مناطقی از استان بویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
مرادی ادامه داد: روز جمعه و شنبه پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای در استان پیش بینی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • باد شدید استان قم را در می‌نوردد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • آسمان استان صاف تا قسمتی ابری
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها