Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا می‎گوید که ۱۱ میلیون کودک آمریکایی در فقر زندگی می‌ کنند. تاریخ انتشار: 14:57 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۲۷۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «ایلهان عمر»، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی بار دیگر دولت آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده آمریکایی در صفحه توییتر خود به موضوع فقر کودکان در جامعه آمریکا پرداخته و نوشته است که «۱۱ میلیون کودک در آمریکا_کشوری با ثروتی سرشار_ با نوعی گرسنگی مواجه هستند که من آن را در کمپ های پناهجویان کنیا تجربه کردند.»
وی می‎گوید که دانش آموزان در جامعه آمریکا به دلیل نداشتن پول ناهار، گرسنه مانده و بدهکار می‌شوند.   «ایلهان عمر» افزوده که آینده کودکان به وعده غذایی همگانی در مدارس بستگی دارد.
چندی پیش شبکه الجزیره در گزارشی با عنوان «۳۸ میلیون فقیر و دیگر آمارها، چهره دیگر آمریکای بزرگ» می‌گوید: «آمریکا بیشترین ثروت و میزان تولید ناخالص ملی را در میان کشور‌های جهان دارد و بودجه هریک از وزارتخانه‌های آن از بودجه کشور‌هایی با جمعیت متوسط نیز بیشتر است با این وجود بسیاری از مردم این کشور در فقر به سر می‌برند.»   بیشتر بخوانید:  ۱۳میلیون دانش‌آموز آمریکایی زیر خط فقر میلیون‎ها نفر امنیت غذایی ندارند
الجزیره در این گزارش به بررسی علل و ریشه‌های فقر در آمریکا پرداخته و می‌افزاید: ۱۲.۹ از زنان و ۱۰.۶ درصد از مردان آمریکا که در مموع ۳۸ میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند در فقر به سر می‌برند و تعداد افراد فقیر در میان گروه‌های اقلیت رو به افزایش است.
بر اساس این گزارش، ۱۲ میلیون کودک آمریکایی یعنی یک ششم از تمامی کودکان آمریکا زیر خط فقر قرار دارند و ۱۴.۳ میلیون نفر نیز برای خرید غذا وابسته به کمک‌های دولتی هستند.

این گزارش می‎گوید که تعداد افراد بی‌خانمان این کشور در سال گذشته به ۵۵۳ هزار نفر رسیده و درصد مردان بی‌خانمان در میان میان این افراد به ۷۰ درصد افزایش یافته است؛ سفید پوست‌ها نیز ۴۹ درصد از این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
الجزیره درباره شمار افرادی که در آمریکا تحت بیمه خدمات درمانی قرار ندارند، می‌افزاید: شمار آمریکایی‌های بدون بیمه سلامت در سال ۲۰۱۸ به ۳۰.۴ میلیون نفر رسید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ ۱۱ میلیون کودک میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از المیادین، یک پایگاه آمریکایی در فرودگاه الجیر در شمال حس که سوریه پس از هدف قرار گرفتن توسط یک پهپاد با انفجاری مهیب روبرو شد.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از دو منبع امنیتی گزارش داد که حداقل ۵ موشک از شهر زمار عراق به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شد.

همچنین خبرنگار المیادین اعلام کرد که صدای انفجار از پایگاه آمریکایی در روستای گرین نزدیک میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق این کشور سوریه شنیده شده است.

یک منبع امنیتی عراقی نیز تائید کرد که ۵ فروند موشک از منطقه شمال غربی موصل به سمت پایگاه آمریکایی در پایگاه الجیر در سوریه شلیک شده است.

با شروع بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ آمریکا به دنبال تضعیف این کشور، تجزیه و در نهایت ساقط کردن نظام بشار اسد در این کشور برآمد اما پس از گذشت حدود یک دهه، این هدف‌ها تحقق نیافت. در نتیجه «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور ماندگار و آغوش کشورهای عربی بار دیگر روی دمشق باز شد. اوایل بهمن ماه، نشریه «فارن پالیسی» به نقل از منابع آگاه فاش کرد که آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای خروج از سوریه است و این نشریه به نقل از مقامات آمریکایی خبر داد: کاخ سفید دیگر اهمیتی برای مأموریت آمریکا در سوریه قائل نیست و مأموریت نیروهای آمریکایی در سوریه را غیرضروری می‌داند.

این گزارش اضافه کرد: بحث‌هایی در واشنگتن درباره تاریخ خروج نیروهای آمریکایی از سوریه در جریان است؛ اما زمان آن تا کنون مشخص نشده‌است. همزمان با فران پالیسی، رسانه آمریکایی «پولیتیکو» نیز به نقل از سه مقام ارشد دولت آمریکا گزارش داد که مذاکراتی درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه جریان دارد.

در عین حال حملات اخیر گروه‌های مقاومت علیه پایگاه نظامی آمریکا در سوریه و دیگر مناطق بیش از هرچیز تحت تأثیر تحولات غزه و ادامه جنگ علیه فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت