Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سعید رمضانی با حرکتش قبل از اعزام تیم به کویت عمق مشکلات این باشگاه را نشان داد. عمده مشکلات باشگاه همانطور که رمضانی گفت این است که مدیران وقت کافی برای اداره این باشگاه ندارند. خود آقایان موسوی و خلیل زاده هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بودند و گفته بودند به دلیل مشاغل دیگری که دارند زمان کافی برای این کار ندارند و من تعجب می کنم که چرا وزیر محترم ورزش نسبت به این موضوع بی اعتنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیریت در باشگاه استقلال وقت شبانه روزی می طلبد و فردی باید مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرد که دغدغه اش استقلال باشد. متاسفانه آنچه که ما می بینیم این است که آقایانی که مدیریت باشگاه را بر عهده دارند دغدغه شان تیم نیست. بلکه تفریح شان حضور در این باشگاه است.

مومنی گفت: پیشکسوتان تاکنون بارها مشکلات مدیریت در این باشگاه را بازگو کرده و هشدارهای لازم را داده بودند که افاقه نکرده بود. سعید رمضانی که از نجیب ترین افراد حاضر در فوتبال است هم از این وضعیت به ستوه آمد و ترجیح داد در سفر به کویت تیم را همراهی نکند.

وی افزود: رمضانی از خودش گذشت تا حرفش که حرف حقی هست را به گوش دیگران برساند و من امیدوارم که این پیام او را گرفته باشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال عادت دارد که همیشه با دست خالی به موفقیت رسیده و امروز هم این تیم بدون مدیرعامل و سرپرست در کویت تنهاست. دست این تیم برای موفقیت در این بازی هم روی زانوی خودش است و تنها با تکیه بر بازیکنان، کادر فنی و حمایت هوادارانش پیش می‌رود.

کد خبر 4853027

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مومنی تیم فوتبال استقلال تهران سعید رمضانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دربی لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش چغادک و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بوشهر گفت: آسفالت معابر، بازدید از مدارس، پیگیری روشنایی معابر و خطوط ارتباطی و آنتن دهی موبایل و بازسازی و مرمت لوله‌های آب روستاها از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

فرماندار بوشهر افزود: اصلاح شبکه آب در برخی از روستاها و درخواست واگذاری مسکن روستایی همچنین بازنگری و ایجاد طرح هادی از دیگر خواسته‌های مردم منطقه بود.

فرماندار بوشهر با اشاره به امید افزایی دولت در روستاها، بازدید از روستاها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و افزود: حضور مسئولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات است.

کد خبر 6082140

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند