Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قپانچی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر قطع درختان جنگلی در محدوده جنگل‌های دز، گشت و کنترل در این مناطق آغاز شد.
وی بیان کرد: با شناسایی محل احداث کوره‌های غیرمجاز تهیه زغال چهار نفر بدلیل قطع درختان جنگلی، تهیه زغال غیرمجاز و تهدید بهداشت عمومی از طریق احداث کوره زغال‌گیری در محدوده روستا به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره پارک ملی دز گفت: هرگونه اقدام به قطع درختان و برداشت از جنگل‌های تحت حفاظت به هر عنوان ممنوع و  غیرقانونی است.

دستگیری شکارچی متخلف در دزفول
قپانچی‌پور همچنین اظهارداشت: هنگام گشت و کنترل در پارک ملی دز قبل از انجام شکار پرندگان، یک نفر در منطقه رویت و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از او کشف و ضبط شد.
وی افزود: شکارچی متخلف بعد از صورتجلسه برای اخذ دستور به مراجع قضایی معرفی شد.

پارک ملی دز زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری به ویژه گوزن زرد ایرانی است.

این پارک در طول ۱۵۰ کیلومتر از مسیر رودخانه دز امتداد دارد و از آن به عنوان تنها باقی مانده جنگل‌های گرمسیری جهان نام برده می‌شود.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول پارک ملی دز قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • پلیس: فوت بدلیل بی‌حجابی در ساختمان وزرا کذب است