Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین قسمت از ویژه برنامه «ملک سلیمان» با حضور سردار غلامرضا باغبانی به بیان ناگفته‌هایی از شخصیت و فعالیت سردار سلیمانی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «ملک سلیمان» ویژه برنامه شبکه یک سیما در ایام اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی است که با نگاهی متفاوت به ابعاد متنوع شخصیتی و فعالیتی شهید سردار قاسم سلیمانی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئولان سرشناس کشوری و لشگری با حضور در این برنامه، ضمن بیان ویژگی های فرماندهی و پاسداری ایشان، ابعاد ناگفته‌ای از شخصیت و زندگی سردار سلیمانی را مطرح می‌کنند و سیر کمال ایشان تا رسیدن به نقطه والای شهادت مورد بررسی قرار می‌گیرد. سردار غلامرضا باغبانی، هم‌رزم میدان‌های نبرد سردار سلیمانی مهمان هفتمین قسمت از این برنامه است. 
«ملک سلیمان» کاری از بسیج صداوسیما با مشارکت سازمان تبلیغات و همکاری شبکه یک سیما است که با تهیه کنندگی مهدی سموعی و با اجرای محمد دلاوری هرشب پس از خبر 19 از شبکه 1 پخش می‌شود. هفتمین قسمت از این برنامه 10 قسمتی امشب 28 بهمن‌ماه ساعت 19:45 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 
 

**صادق خرازی از «جهان مرد» می‌گوید

پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «جهان مرد» به مناسبت اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با حضور صادق خرازی، دوشنبه 28 بهمن روی آنتن شبکه افق می رود.

برنامه تلویزیونی «جهان مرد» به مناسبت اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی روی آنتن شبکه افق می رود.
در پنجمین قسمت این برنامه، صادق خرازی مهمان «جهان مرد» می شود و درباره سردار دل ها مطالبی را بیان می کند.
سفیر و معاون نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد (1989 تا 1995) و سفیر ایران در فرانسه (2002 تا 2006) بوده است؛ او در حال حاضر دبیرکل حزب ندای ایرانیان است.
«جهان مرد» با تهیه کنندگی هادی نعمت اللهی، دوشنبه شب 28 بهمن ساعت 22:00 و تکرار آن ساعت های 8 و 16:30 روز بعد از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم سلیمانی سازمان ملل اربعین اربعین شهادت سردار هفتمین قسمت سردار سلیمانی روی آنتن شبکه قاسم سلیمانی شبکه یک سیما صادق خرازی ملک سلیمان جهان مرد شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی مهمان برنامه «مدار بسته»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  امیرحسین زارع (متولد ۲۷ دی ۱۳۷۹) قهرمان کشتی کشورمان در دستهٔ فوق سنگین‌وزن کشتی آزاد است. او توانست در سال ۲۰۲۱ پس از ۳۲ سال مدال طلا را در دستهٔ فوق سنگین کشتی آزاد برای ایران کسب کند. زارع همچنین برندهٔ مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو، قهرمان دو دورهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ است.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند و لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی، ساعت ۲۲:۱۵ پخش و روز بعد ساعت ۳ بامداد، و ۱۴:۱۵ دقیقه تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین
  • قهرمان کشتی مهمان برنامه «مدار بسته»
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • مسابقه «خانه» در شبکه یک
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما