Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:14:29 GMT

زمان آغاز نمایشگاه‌های بهاره اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۶۳۸

زمان آغاز نمایشگاه‌های بهاره اعلام شد

رئیس سازمان صمت استان تهران از برگزاری ۷ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر تهران از ۱۴ تا ۲۰ اسفند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران،در نشست خبری امروز از برگزاری ۷ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر تهران از ۱۴ تا ۲۰ اسفند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای یدالله صادقی با اشاره به این که در شهرستان‌های استان تهران نیز با توجه به جمعیت، یک نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد گفت: در این نمایشگاه‌ها علاوه بر کالا‌های متداول مانند پوشاک، کیف و کفش،  در غرفه‌ای نیز کالا‌های اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز منجمد وارداتی، شکر، برنج، روغن نباتی و همچنین محصولات شوینده عرضه خواهد شد.

وی با بیان این که کالا‌های اساسی قیمت مصوب دارند افزود: کالا‌های شوینده و بهداشتی نیز براساس قیمت درج شده کارخانه‌ها بر روی آن‌ها و با تخفیف جزئی عرضه خواهد شد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به تخفیف ۱۵ درصدی کالا‌های متداول عرضه شده در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم ادامه داد: نمایشگاه‌های شهر تهران، در شهر آفتاب واقع در جنوب تهران، مجتمع گوشت در شرق تهران، فرهنگسرای خاوران، ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره)، بوستان گفتگو در غرب اتوبان چمران، پارک ارم در غرب تهران و بوستان ولایت در جنوب غربی تهران برگزار می‌شود.   وی مسئولیت برگزاری این نمایشگاه‌ها را با اتاق اصناف تهران دانست و گفت:​ علاوه بر این نمایشگاه‌های عرضه مستقیم، مهمترین فعالیتی که اجرایی خواهد شد برگزاری جشنواره نوروزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواهد بود، زیرا این فروشگاه‌ها به تعداد و پراکنش زیاد در سطح شهر تهران وجود دارد که کالا با تخفیف مناسب از ابتدا تا پایان اسفند در اختیار مردم قرار خواهند داد.
صادقی با اشاره به همکاری میادین میوه و تره بار در این ایام گفت: امیدواریم با این فعالیت‌ها بتوانیم در بازار اثرگذار بوده و تورم ناشی از افزایش تقاضا را کنترل کنیم.
وی با بیان این که در هر نمایشگاه عرضه مستقیم ۱۰ غرفه برای عرضه کالا‌های اساسی اختصاص داده می‌شود افزود: این کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود در سطح تهران عرضه خواهد شد، همچنین ۲۵۰ بازار اصلی و اقماری نیز مبادرت به توزیع کالا‌های اساسی خواهند کرد. صادقی گفت: البته عرضه این کالا‌ها به استقبال مردم بستگی دارد، زیرا هم اکنون بازار گوشت گرم مرغ و گوسفند متعادل است و قیمت گوشت مرغ هم اکنون بین ۱۲ هزار و ۹۰۰ تا ۱۳ هزار و ۲۰ تومان در بازار است. وی با اشاره به برگزاری فروش‌های فوق العاده در اتحادیه‌های کیف و کفش و پوشاک افزود: ۳ هزار واحد صنفی در این زمینه فروش فوق العاده برگزار خواهند کرد که این فروش‌ها براساس موازین قانونی و با کنترل انجام خواهد شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص تنظیم بازار سیب و پرتقال گفت: ۴ هزار تن پرتقال از استان‌های شمالی و ۳ هزار تن سیب از شهر دماوند جمع آوری و در سردخانه‌ها بسته بندی و آماده برای ایامی است که ستاد تنظیم بازار اجازه توزیع این محصولات را در بازار صادر کند. این میوه‌ها در شبکه‌های منتخب و برخی واحد‌های صنفی میوه و سبزی و همچنین میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.   وی افزود: قیمت کالا‌ها و زمان توزیع آن‌ها در دهه سوم اسفند و از طریق ستاد تنظیم به صورت سراسری اعلام می‌شود.

صادقی با بیان این که بخش خدمات نیز در این ایام مورد توجه ویژه ما قرار دارد گفت: ما در بخش ارایه خدمات همیشه با چالش مواجه هستیم، زیرا برخی سامانه ها ممکن است قادر به پاسخگویی نباشند و همچنین بعضی سودجویان نیز در این ایام اقدام به افزایش قیمت کنند بنابراین با جدیت در این بخش نظارت خواهد شد و مبادی عمده فروشی انبار‌ها و سردخانه‌ها و همچنین شرایط توزیع کالا‌های وارداتی و تحویل به موقع آن‌ها به کارخانه ها، در اولویت نظارت قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران اجرای طرح نظارتی ویژه سال ۹۸ و ۹۹ مهمترین تمهید بخش نظارتی دانست و افزود: این نظارت‌ها از اول اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ استمرار خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح‌های بازرسی با دیگر سازمان‌ها گفت: برگزاری گشت‌های مشترک با اصناف اداره کل تعزیرات حکومتی برای تامین کالا و نظارت بر شبکه توزیع و جلوگیری از تجمیع و احتکار کالا انجام خواهد شد. همچنین فرآیند تامین کالا از واحد‌های تولیدی و وارداتی با شبکه‌های توزیع نیز مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

صادقی با اشاره به بازرسی همه واحد‌های خرده فروشی و کلی فروشی از نظر کمیت و کیفیت ادامه داد: علاوه بر سامانه ۱۲۱، سامانه ۱۲۴ نیز برای دریافت شکایات فعال هستند و بازرسان با اولویت پیام‌هایی که می‌رسد همه شکایات را بررسی خواهند کرد.

وی گفت: در داخل اتحادیه صنفی و اتاق‌های اصناف استان ها، مشکلات خارج از نوبت بررسی می‌شود همچنین ما در قالب گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، کیفت کالاها، با سازمان استاندارد، استاندارد کالا‌ها و با سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از عرضه کالا‌های قاچاق که به تولید ما ضرر وارد می‌کند همکاری خواهیم داشت.

صادقی افزود: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده در زمینه بازرسی، آرامش بازار را حفظ کرده و با تخلفات برخورد قاطع کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در نمایشگاه ها، شعب نیمه سیار برای بررسی شکایات دایر، همچنین پایگاه‌هایی نیز در میادین میوه و تره بار به منظور نظارت بر توزیع کالا دایر خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش" نخریدن کالا‌های بدون برچسب قیمت" افزود: مردم از واحد‌های صنفی که کالا‌های بدون برچسب قیمت عرضه می‌کنند خرید نکنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایشگاه عرضه مستقیم میادین میوه و تره بار صادقی با اشاره رئیس سازمان صنعت نمایشگاه ها کالا های اساسی عرضه خواهد شد معدن و تجارت استان تهران فروشگاه ها توزیع کالا کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خردادماه گفت: انتخاب، جذب و استخدام نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم سازمان‌ها است. یکی از دغدغه‌های مدیران منابع انسانی این است که نیروی متعد، متخصص و با انگیزه برای سازمان جذب کنند و از دغدغه های دانشجویان نیز می توان به ارتباط رشته تحصیلی آنها با شغل آینده شان نام برد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بازار کار فضایی برای رویارویی کارفرمایان و کارجویان در یک فضای بسیار منحصر به فرد است که هر دو طرف بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

امین با ارائه گزارشی از نمایشگاه سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه کار را در این دانشگاه از روز اول تا سوم خرداد برگزار کردیم که بیش از 100 سازمان داخلی، بین‌المللی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 10 هزار دانشجو و فارغ التحصیل از آن استفاده کردند.  با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه‌ها وجود داشت.

دبیر علمی دومین نمایشگاه کار با ابراز امیدواری برای برگزاری برنامه های جذاب و شاداب در  نمایشگاه امسال یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما از برگزاری نمایشگاه است لذا شعار امسال ما شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده انتخاب شده است.

امین تاکید کرد: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است و وظیفه اصلی دانشگاه تهران، حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند. سال گذشته در راستای بازدید از نمایشگاه 5 هزار رزومه به صنایع و شرکتها اعلام شد که برای 490 دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم شد.

این استاد دانشگاه تهران افزود: از امروز درگاه سامانه نمایشگاه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی برای دانشجویان ارایه دهند امکان حضور داشته باشند لذا بر خلاف سال گذشته از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از 21 خرداد به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • کشت بهاره نخود در نظرآباد آغاز شد
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود