Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:31:21 GMT

تجهیز بیش از ۶۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۷۲۴

تجهیز بیش از ۶۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

فولادوند از تجهیز بیش از ۶۰۰ کلاس به منظور اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی خبر داد.

« شهریار فولادوند» با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نورورزی قرار داریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه ریزی ها برای اسکان مسافران نوروزی آغاز شده است که در این راستا 627 کلاس در 73 آموزشگاه در سطح استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه 15 پایگاه اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 1399 آماده خدمت رسانی به مسافران و فرهنگیان عزیز  به منظور اسکان این عزیزان در کلاس های آماده سازی شده هستند، افزود: نوروز 1399، این استان با  175 کلاس تجهیز شده با خدمات ویژه، 352 کلاس نوع الف و یکصد کلاس از نوع ب آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: 7 مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهرهای اراک، محلات، دلیجان، خمین، تفرش و آشتیان نیز آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

 

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران  نوروزی در استان مرکزی از هفته ی دوم اسفندماه از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.eskan.medu.ir آغاز می شود، افزود: علاقمندان به استفاده از خدمات و محل های اسکان آموزش و پرورش استان می توانند تا ۲۴ اسفند ماه با مراجعه به این سایت درخواست خود را ثبت نماییند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه 20 درصد از ظرفیت محل های اسکان امسال در کلاس های نوع ویژه از طریق رزرو اینترنتی پذیرش خواهد شد، ادامه داد: پیش بینی لازم جهت افزایش تعداد کلاس ها، در پذیرش اینترنتی در صورت افزایش متقاضیان فرهنگی شده است.

 

فولادوند در ادامه با اشاره به اینکه 310 نفر از عوامل اجرایی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی برعهده دارند، ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان استان مرکزی از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 98 آغاز و تا تاریخ 12 فروردین 1399 ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی واحدهای آموزشی از لحاظ بهداشتی در سطح کیفی بسیار خوب هستند و مواد شوینده و ملزومات بهداشتی در همه مراکز اسکان به اندازه کافی قرار داده شده است، ادامه داد: ظرفیت اسکان بالغ بر 50 هزار، نفر روز مسافر نوروزی در این استان مهیا است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان مرکزی اسکان مسافران نوروزی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی محمدعلی کاوسی در بازدید از شهرستان زیرکوه، بیان کرد: بر اثر تشدید بارندگی در شهرستان زیرکوه سد ۱۲ امام به طول کامل آبگیری شده است و احتمال بروز خطر برای ساکنان روستای پایین دست وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: به دنبال دستور فرماندار شهرستان مبنی بر تخلیه شبانه‌روزی روستا، تیم‌های هلال احمر شهرستان نسبت به انتقال اهالی روستا اقدام کردند.

کاوسی گفت: ۵۶ خانوار روستای نوده با یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به صورت فوری به شهر آبیز این شهرستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: این افراد در حسینیه و مدرسه کاردانش شهر آبیز اسکان داده شدند.

کد خبر 6088260

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد