Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده گفت:‌ به دلیل اتحاد بیشتر میان نیروهای انقلاب، به نفع لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کنار می‌کشم، چراکه معتقدم با وحدت لیست‌ها می‌توانیم اختلاف را به اشتراک تبدیل کنیم و یک مجلس قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

کبری خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس پیرامون لزوم مشارکت آحاد مردم در انتخابات، اظهار داشت: به دلیل اتحاد بیشتر میان نیروهای ائتلاف، به نفع لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کنار می‌کشم، چراکه معتقدم با وحدت لیست‌ها می‌توانیم اختلاف را به اشتراک تبدیل کنیم و یک مجلس قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه افزود: مردم شریف ما با هوشمندی و بصیرتی که دارند به نحو احسن در عرصه انتخابات حضور پیدا می‌کنند، همانطور که در تشییع پیکر سردار عزیزمان، حاج قاسم سلیمانی سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور خود باعث ایجاد وحدت و ناامید شدن دشمنان از تسلیم کردن ملت ایران شدند.

وی افزود: مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کشورمان ایستادند. اگر مردم به خاطر تشتت لیست‌ها احساس سردرگمی کنند ضربه بزرگی به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب وارد خواهد شد.

استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر در انتخاب کاندیداها شک داریم طبق دستور اسلامی به متخصصین متعهد و مومن و علما و فضلای دین مراجعه کنیم و از آنها کمک بگیریم تا از تشتت و سردرگمی خارج شویم چرا که ملاک‌های انتخاب کاندیداهای اصلح بارها توسط بزرگان دینی ماه تعیین شده است.

وی تاکید کرد: همه کسانی که با مسائل سیاسی اجتماعی آشنا هستند می‌دانند حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می کند و دشمن را از تسلیم کردن ملت ایران ناامید می سازد. 

خزعلی تصریح کرد: دشمنی که سالها با نفوذ و فتنه‌انگیزی به ملت ایران هجوم آورده است وقتی در مقابل مشارکت زیاد مردم مواجه می شود عقب نشینی می‌کند و تمام نقشه‌هایش علیه ملت و کشورمان شکست می خورد.

رئیس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده ادامه داد: حرف حاج قاسم سلیمانی را نباید فراموش کنیم که فرمودند ایران حرمی است که از اسلام دفاع می‌کنند و اگر ایران ضربه بخورد تمام حرم‌ها، از کعبه و کربلا تا سایر نقاط ضربه خواهند خورد.

وی تاکید کرد: مردم هرگز دین الله و آرمان‌های انقلاب را نمی‌فروشند، البته باید بگویم مردم به خاطر ناکارآمدی‌هایی که بوده است نباید کنار بکشند و باید سعی کنند با انتخاب صحیح مجلس و دولت کارآمد تشکیل دهند تا دیگر شاهد نارضایتی ها نباشیم.

استاد دانشگاه تصریح کرد: مردم با کنار کشیدن و عدم حضور در انتخابات ضعف‌های کشور را بیشتر می‌کنند و زمینه نفوذ  دشمن را فراهم می‌کنند، بنابراین یا ما با حضور پرشورمان در انتخابات این پیغام را به دنیا می رسانیم که می خواهیم این نظام را حفظ و تغییر مثبت در نظام ایجاد کنیم، و یا ما با ضعف و بی‌توجهی به مسائل مهم کشورمان از جمله در مسئله انتخابات، به دشمن می خواهیم بگوییم که تسلیم شده‌ایم و و این موجب تاراج کشورمان می‌شود و سرنوشتمان سرنوشت کشور لیبی می‌شود و به جای جوانان خودمان، داعشی‌ها بر ما مسلط خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان انقلاب اسلامی خانواده انتخابات ائتلاف نیروهای انقلاب حاج قاسم سلیمانی استاد دانشگاه کارآمد تشکیل نفع لیست ملت ایران لیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسب‌های انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده دینی و مذهبی مردم بهارستان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم ساعی و انقلابی شهرستان بهارستان برای مسئولان از بزرگ‌ترین عبادات است.

وی با بیان اینکه مراسم دینی و انقلابی ریشه قرآنی دارد، افزود: روزهای خدایی و الهی و روزهایی که در سرنوشت بشریت تأثیرگذار است باید تبلیغ و از شعائر الهی بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دین و انقلاب در جمهوری اسلامی ریشه قرآنی دارد، تصریح کرد: از فرصت‌ و مناسبت‌ها باید برای جایگاه دختر و زن آگاهی داد و ناآگاهی باعث نشود دختران در دام نقشه‌های دشمن بیفتند.

محمودی مردم را هویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: با تلاش مردم ایران به سمت حرکت جهانی حضرت مهدی (عج) پیش می‌رویم و قطعاً پیروزی متعلق به محور مقاومت و مردم غزه خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه در کم‌رنگ نشان‌دادن عملیات موفق وعده صادق گفت: : رسانه‌های معاند در صدد هستند نگاه مردم را نسبت به برنامه‌ها و مأموریت‌های دولت و نیروهای مسلح تغییر و ضعیف عنوان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق نیروهای مسلح دشمنان را خشمگین کرده است، گفت: دشمنان از حضور مردم بیش از هر چیزی هراس دارند و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بهارستان نیز در این همایش گفت: جمعیت بالغ بر ۷۵۰ هزار نفری بهارستان را عمدتاً مهاجرینی تشکیل می دهند که عاشق و محب اهل بیت (ع) هستند و علاوه بر تعداد کثیر مساجد، بیش از یکهزار و ۳۰۰ هیات مذهبی فعال در شهرستان وجود دارد که این عوامل باعث مزین شدن بهارستان به «شهرستان شور و شعور عاشورایی» شده است.

عبدالله نوحی افزود: مردم و جوانی آن، موتور محرکه شهرستان بوده و این عامل بزرگترین ثروت بهارستان و عامل تمایز با شهرستانهای دیگر است.

به گفته این مسئول افزایش هفت درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، از دیگر موارد است و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخلاف تبلیغات و تلاش دشمنان با حضور حداکثری مردم و در امنیت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، یکی دیگر از مزیت های شهرستان انقلابی بهارستان را بافت اجتماعی و مذهبی آن برشمرد و یادآور شد: با توجه به این مسئله وضعیت مطلوبی از لحاظ فرهنگی در شهرستان برقرار است و خود مردم بویژه بانوان شهرستان با توجه به عقاید و فرهنگ خود، حجاب را محترم می شمارند و به آن باور دارند.

نوحی ضمن قدردانی و حمایت مجدد از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم اشغالگر قدس، یادآور شد: در این عملیات قدرت جمهوری اسلامی ایران برای همگان نمایان شد و باید تاریخ معاصر انقلاب را به قبل و بعد از این عملیات غرورآفرین تقسیم کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است