Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:58:31 GMT

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره تداوم بارش در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۸۹۶

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره تداوم بارش در کشور

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران و وزش باد از چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) در نقاط مختلف کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان و چهارمحال وبختیاری، پنج شنبه ( اول اسفندماه)  بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی،  قم، چهارمحال وبختیاری، غرب اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات ایلام و شمال شرق خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و وزش باد برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای استان‌های ایلام، خوزستان و نیمه شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه (۲ اسفندماه) بارش برف و باران و وزش باد در خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال شرق سمنان و بارش باران و وزش باد در استان‌ گلستان رخ می‌دهد.

حاکمیت این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها را به همراه دارد. در این شرایط نسبت به احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیر ضروری، رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران اطلاعیه هواشناسی وزش باد باران و وزش باد برای استان بارش برف و باران و وزش باد سازمان هواشناسی بارش باران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در سمنان
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی