Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهآباد در مجلس، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار و عزت ملی می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در (دوم اسفند)، اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند تا با استفاده از تبلیغات سو مانع حضور مردم در انتخابات شود اما مردم در این دوره نیز مانند دوره‌های قبل با حضور اکثری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: حضور گسترده و پورشور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار و عزت ملی می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود در پای صندوق‌های رأی در واقع خواسته‌ها و مطالبات خود را به نوعی بیان می‌‌کنند، افزود:انتخابات سالم، آزاد و  طبق قانون، سه مولفه مهم انتخابات مطلوب است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه مجلس خانه ملت، تجلی‌گاه عزت انقلاب اسلامی و تامین کننده ویژه منافع عمومی است، ادامه داد:پارلمان قوی و کارآمد نقش مهمی در دستیابی کشور به پیشرفت و تعالی دارد چرا که نمایندگان پاک دست که از فساد مالی مبرا هستند می‌توانند وزرای ناکارآمد را استیضاح کرده و مانع رانت‌خواری در کشور شوند.

وی در تشریح ویژگی‌های یک نماینده گفت: فرد پاکدست، شجاع، عدالتخواه، کارآمد و متخصص گزینه مناسبی برای حضور در مجلس شورای اسلامی است.

عضو فراکسیون امید در مجلس در همین راستا اضافه کرد: حسن شهرت ، خدمتگزار بودن و داشتن روحیه جوانگرایی از دیگر ویژگی‌های مهم یک نماینده خدوم به شمار می‌رود.

محمودزاده با بیان اینکه رأی دهندگان تحت تاثیر تبلیغات برخی از کاندیداها که باعث فریب آنها می‌شود، قرار نگیرند، ادامه داد: مردم با دقت و بررسی در سخنان و شعار‌های انتخاباتی کاندیداها در می‌یابند که کدام کاندیدا مردمی بوده و کدامیک تنها در حال اجرا کردن یک نمایش برای اخذ رأی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم حق تعیین سرنوشت خود و اداره کشور را دارند، اظهار داشت: اداره کشور با اتکا به آرای عمومی است که انتخاب نمایندگان مجلس در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رأی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

حامد شایان دوشنبه شب در جلسه انتخابات شهرستان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پیگیری چهار مولفه مهم انتخابات که مقام معظم رهبری برآن تاکید فرمودند، افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت ماه آماده انتقال است.

وی اظهار کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۱۳۲ شعبه سیار اخذ رای در کنار صندوق‌های ثابت در شهرستان تهران آماده ثبت شکوهی دیگر است.

شایان ادامه داد: تلاش برای مشارکت حداکثری و همچنین میزبان خوب بودن در روز رای گیری بسیار مهم است که همه توان خود را برای برگزاری مطلوب آن بکار گرفته‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی و بازرسین انتخابات گفت: با حمایت و همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی بویژه بازرسین و سربازرسین انتخاباتی خوبی را در سایه امنیت خواهیم داشت، در کنار این امنیت نیز حضور باشکوه و اقتدار مشارکت نیز دارای اهمیت است که در این رقابت سیاسی سالم محقق خواهد شد.

شایان همچنین با ابراز خرسندی در زمینه اقدامات مثبت صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در برگزاری دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: به جهت برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب اخذ رای بر بستر شبکه فیبر نوری مورد تاکید و ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اسفندماه سال گذشته، تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هر چه بهتر دکل‌های مخابراتی در جهت پوشش دهی مناسب خدمات به شعب اخذ رای را خواستار شد.

۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند