Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی بازیکن اسبق استقلال درباره دیدا این تیم مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از ۲ جنبه می‌شود وضعیت استقلال را بررسی کرد. از نظر مدیریتی که مشخص است و حرفی برای گفتن ندارم. از نظر فنی استراماچونی ساختار بسیار خوبی را در استقلال پیاده کرد و برای این کار باید از او تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید استقلال در زمان حضور استراماچونی نتایج خوبی نگرفت و ما هم به عنوان کارشناس انتقاداتی کردیم، اما بعد از رفتن او آرام آرام تیم شکل گرفت. زمانی که فرهاد مجیدی هدایت تیم را به عهده گرفت راه استراماچونی را ادامه داد و استقلال نتایج خوبی گرفت.

استقلال شایستگی برد مقابل الشرطه را داشت

او در ادامه درباره بازی با الشرطه گفت: استقلال شایستگی برد مقابل الشرطه را داشت، اما خستگی دربی و غیبت تعدادی از بازیکن‌ها باعث تساوی مقابل این تیم شد. امیدوارم در بازی امروز مقابل الاهلی نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیاباته و قائدی زوج موفقی بودند

بازیکن اسبق استقلال درباره غیبت قائدی و دیاباته در بازی امروز گفت:و مربیان باید این شرایط را به خوبی مدیریت کنند. امسال دیاباته و قائدی خیلی خوب ظاهر شدند و زوج خیلی موفقی هستند. اضافه شدن ارسلان مطهری در دربی توانست غیبت دیاباته را جبران کند. سایر بازیکن‌ها فرصت خوبی دارند تا خودشان را نشان بدهند.

زمان گفتن یک سری از حرف‌ها نیست

او در ادامه درباره استفاده بازیکنان استقلال از پودر‌های غری مجاز گفت: زمان بیان کردن و گفتن یک سری حرف‌ها بسیار مهم است. استقلال با هزار مشکل مدیریتی مواجه است و بازیکن‌ها تحت فشار هستند. حالا زمان بیان این مطالب نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال بازیکن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم

اورنبورگ در چارچوب رقابت های جام حذفی روسیه با نتیجه 4-2 مغلوب میهمان خود دینامو مسکو شد. محمد قربانی گل اول اورنبورگ در این مسابقه را به ثمر رساند.

دانلود (8.5MB)

دیگر خبرها

  • یک استقلالی زیر ذره بین قلعه نویی | ساپینتو به این بازیکن اعتقادی نداشت
  • شادی گل عجیب بازیکن شمس آذر مقابل استقلال
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • پیش‌بینی زمان وزش طوفان‌های گرد‌ و غبار با هوش مصنوعی