Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@13:31:35 GMT

کودک ۲ ساله جان مادرش را از مرگ نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۹۷۰

کودک ۲ ساله جان مادرش را از مرگ نجات داد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در انگلیس دختر بچه ۲ ساله توانست با تصمیم و عکس العمل سریع جان مادر خود را از مرگ نجات دهد.

سوفیا، دختر بچه ۲ ساله وقتی دید مادر ۲۸ ساله اش دچار حادثه شده است، سریع به کمک او آمد.

سوفیا پس از این حادثه، بلافاصله گوشی همراه مادرش را برداشت و با کمک انگشت وی قفل گوشی همراه را باز کرد و با پیام رسان فیسبوک با مادربزرگ خود تماس تصویری برقرار کرد و مادرش را که در آشپزخانه بروی زمین افتاده بود را به وی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادربزرگ این کودک خردسال بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و صوفیا و برادر چهار ساله اش منتظر رسیدن اورژانس ماندند. این مادر ۲۸ ساله پس از انتقال به بیمارستان مشخص شد که از عفونت روده رنج می‌برده که پس از درمان، سلامتی خود را بدست آورد.

مادر صوفیا گفت: من انتظار داشتم که برادر بزرگتر صوفیا به من کمک کند به این دلیل که به او گفته بودم در مواقع اضطراری چگونه رفتار کند و گمان نمی‌کردم که آنچه برادر صوفیا آموزش داده بودم، او به خاطر سپرده باشد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوداث اخبار حوادث نجات جان مادر ۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد