Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:34:13 GMT

فصل جدید «چراغ» تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۰۰۳

فصل جدید «چراغ» تولید می شود

جلسه هم‌اندیشی عوامل تولید برنامه چراغ با حضور " سعید اشناب" مدیر شبکه پنج سیما، مهدی کریمی قائم مقام شبکه ، مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی، دکتر جلالی کارشناس نقد فرمی و ، علی غلامی کارشناس نقد محتوایی، مصطفی هیودی تهیه کننده و سردبیر برنامه چراغ و تعدادی فعالان حوزه عفاف و حجاب در سالن جلسات شبکه پنج سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ "سعید اشناب" مدیر شبکه پنج سیما در ابتدای این نشست در خصوص ایده اولیه، اهداف، رویکرد این برنامه صحبت کرد و گفت: فصل دوم این برنامه در مرحله برنامه ریزی و پیش تولید است. 

در ادامه این مراسم دکتر جلالی کارشناس نقد فرمی و دکتر علی غلامی به تحلیل برنامه از نظر ساختاری و محتوا یی در فصل اول پرداختند. 

مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه " چراغ " نیز در این جلسه هم اندیشی درباره فصل اول این برنامه به بررسی و تحلیل سیر انتخاب مهمانان، موضوع گفتگو، مخاطبان برنامه، چشم انداز و رویکرد برنامه پرداخت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون برنامه چراغ شبکه پنج شبکه پنج سیما شبکه پنج سیما کارشناس نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد