Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروش بلیت بازی پرسپولیس و الشارجه فردا سه شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بلیت فروشی مسابقه الشارجه-پرسپولیس فردا سه شنبه از ساعت 17 در ورزشگاه الشارجه شهر شارجه محل برگزاری مسابقه آ‌غاز خواهد شد. 

با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی مقام های اماراتی بلیت فروشی از طریق 4 باجه عرضه انجام خواهد شد که سهم تماشاگران هریک از دو تیم دو باجه خواهد بود که برایشان مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین قیمت بلیت 50 درهم اعلام شده است.بلیت فروشی  این بازی فروش آنلاین ندارد‌ و هواداران تیم شارجه بلیت رایگان دریافت خواهند کرد اما بلیت فروشی برای طرفداران پرسپولیس رایگان نخواهد بود.

با توجه به تصمیم های جلسه هماهنگی مدیران که پیش از ظهر امروز دو‌شنبه برگزار شد یادآوری می‌شود که بیش از هزار صندلی در اختیار هواداران پرسپولیس و تماشاگران ایرانی خواهد بود و درهای ورزشگاه از ساعت 17 و 35 دقیقه باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الشارجه بلیت فروشی بلیت فروشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین

به گزارش همشهری آنلاین، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

کد خبر 840991 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار سفر - گردشگری خبر مهم

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز سه‌شنبه ۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت