Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@22:01:59 GMT

گزارشگر دیدار استقلال و الاهلی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۰۳۰

گزارشگر دیدار استقلال و الاهلی مشخص شد

شایان مرادی نسب گزارشگر بازی امشب استقلال و الاهلی عربستان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا استقلال در کویت به مصاف الاهلی عربستان می رود و آبی پوشان تهران در این دیدار مهمان خواهند بود. 

بر اساس اعلام کنداکتور شبکه سه، این بازی را شایان مرادی نسب از ساعت 19 گزارش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان