Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:43:49 GMT

تعریض پل شهید ستاری ترافیک رینگ سوم را روان می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۰۶۵

تعریض پل شهید ستاری ترافیک رینگ سوم را روان می‌کند

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعریض پل شهید ستاری روان سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم و منطقه ۵ را به دنبال خواهد داشت و پروژه تعریض پل شهید ستاری یکی از پروژه‌های فعال منطقه ۵ است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح الله معین در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۵ اظهار کرد: جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ این هفته در قالب بازدید از پروژه های عمرانی منطقه به همراه شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه های مورد بازدید در منطقه ۵ اشاره کرد و ادامه داد: ورزشگاه ملکیان یکی از پروژه های اجرایی منطقه ۵ در محله جلفا است که تمام کارهای ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی آن به پایان رسیده و با انجام اقدامات جزئی آماده بهره برداری خواهد بود.

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث خیابان کمکی ارتش در منطقه ۵ تصریح کرد: این خیابان در جلسه شورای اسلامی شهر به نام آیت الله طاهری امام جمیه فقید اصفهان نامگذاری گردیده که بخشی از این خیابان شامل زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری حد فاصل خیابان صفه تا بهداری ارتش به اتمام رسیده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی به بازدید از اراضی تملک شده جهت طرح پارک بزرگ گل نرگس واقع در خیابان صفه و آیت الله طاهری اشاره کرد و افزود: همچنین در این جلسه بازدید از اقدامات به عمل آمده در تعریض پل شهید ستاری واقع در مجاورت پارک کوهستانی صفه صورت گرفت و این پل تنها نقطه کم عرض در رینگ سوم ترافیکی است.

معین با تاکید بر اینکه تعریض پل شهید ستاری روان سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم و منطقه ۵ را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: پروژه تعریض پل شهید ستاری یکی از پروژه های فعال منطقه ۵ است.

وی گفت: بازدید از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در محله جلفا، خیابان حکیم نظامی، بلوار دانشگاه، خیابان صفه، کوی امام جعفر صادق (ع) و کوی سپاهان از دیگر پروژه هایی است که در منطقه ۵ مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر 410904

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان ترافيک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از پروژه ترافیک رینگ سوم خیابان صفه منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)

عصر ایران- هونگچی ال1 خودرو جدیدی است که این روزها تصاویر مربوط به آن در رسانه های چین مورد توجه قرار گرفته است. هرچند اطلاعات هونگچی ال1 کامل شده اما تصاویر واضح آن یک سدان لوکس به سبک خودروهای بنتلی و مخصوصا فلایینگ اسپور را پیش روی مخاطب قرار داده است.

هونگچی ال1 از منظر ابعاد برابر با 5353 میلیمتر در طول، 1998 میلیمتر در عرض، 1511 میلیمتر در ارتفاع و 3260 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

جلوپنجره بزرگ نرده ای با قاب حجیم کرومی، چراغ های متفاوت و جزئیات قسمت پایینی سپر مجموعا پروفایل دماغه جالبی را مقابل بیننده قرار داده است.

رینگ های آلومینیومی 19 اینچی در تریم 3.0تی و رینگ های 20 اینچی در تریم 4.0تی استفاده شده است.

در رابطه با پیشرانه هم باید بگوئیم که هر دو تریم این خودرو هیبریدی هستند. تریم پایه 389 اسب بخار و تریم 4.0تی 483 اسب بخارخروجی دارد. اطلاعات بیشتری درباره پیشرانه، باتری و برد حرکتی منتشر شده است.

وزن این مدل ها نیز به ترتیب 2455 و 2520 کیلوگرم اعلام شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هونگچی اچ9 جدید وارد بازار می شود(+تصاویر)

دیگر خبرها

  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود