Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@15:15:22 GMT

بررسی تولید پوشاک اسلامی در «خونه اینجاست»

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۱۲۲

بررسی تولید پوشاک اسلامی در «خونه اینجاست»

برنامه «خونه اینجاست» در راستای پرداختن به موضوع کسب و کارهای کوچک امشب،تولید پوشاک اسلامی را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محدثه حسینی از کارآفرینان کشور دوشنبه 28بهمن ماه مهمان برنامه «خونه اینجاست» خواهد بود.

در این برنامه در راستای پرداختن به موضوع کسب و کارهای کوچک ،تولید پوشاک اسلامی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر حمیلا بخشی روانشناس،در رابطه با مهارت کنترل اضطراب گفتگو می کند.

همچنین کیانا فرهی از مجریان برنامه های تلویزیونی مهمان دیگر برنامه امشب «خونه اینجاست» خواهد بود.

برنامه سه شنبه 29 بهمن ماه به سلسله موضوعات بازی های کودکی، مهارت های بزرگسالی می پردازد که در این قسمتبا حضور شیرین ولی زاده روانشاس، به موضوع بازی های تعاملی و سفالگری کودکان اشاره می شود.

در بخشی دیگر استاد بهزاد حسینلو طراح و سازنده تابلو های برجسته چوب و کلاژ در رابطه با طراحی و ساخت این تابلو ها صحبت می کند.

برنامه «خونه اینجاست» به تهیه کنندگی مریم فیروزی و مهدی برومند شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارآفرینی شبکه آموزش خونه اینجاست پوشاک اسلامی تولید پوشاک اسلامی خونه اینجاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت اول این ویژه برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) روانه آنتن می‌شود، و تا بیست سوم ماه رمضان (۱۰ الی ۱۴ فروردین ماه) همراه مخاطبان خواهد بود.

در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد.

همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت حاج احمد چینی، حاج حسن آهن سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند، و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.
این برنامه تولید گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهر و موم یک پوشاک فروشی برند در اصفهان
  • ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد