Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:31:56 GMT

دانلود قسمت بیست و ششم ۲۶ (پایانی) سریال مانکن

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۲۶۹

دانلود قسمت بیست و ششم ۲۶ (پایانی) سریال مانکن

قسمت بیست و ششم و پایانی از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی، دوشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پایانی سریال مانکن اینجا کلیک کنید   در قسمت قبل دیدیم که اخگر خانواده‌ی کاوه را در خانه حبس کرد و کاوه، همتا، بهرام، ژیلا و پسرش را به ساختمانی متروکه، خارج از شهر، برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخگر خود را شکست خورده می‌داند از این رو فقط قصد انتقام از کاوه را دارد و برای فرارش از ایران برنامه ریزی کرده است. او اکثر محافظانش را مرخص می‌کند و خود و چند محافظ باقی مانده برای از بین بردن کاوه، همتا و... می‌مانند.

اما کاوه از نبود محافظان استفاده کرد و با یک حرکت به کمک بهرام، اخگر و مباشرش را خلع سلاح کرد. هم زمان با این کار کاوه، پدرش نیز محافظ خانه را خلع سلاح کرد و سپس پلیس نیز وارد بازی می‌شود تا محل نگهداری گروگان‌ها را پیدا کنند.

مانکن در قسمت قبل به یک تفنگ بازی بزرگ رسید. عاشق پیشه‌های آرام و قربانی ظلم چند قسمت حالا اسلحه به دست می‌گیرند و با محافظان قلچماق اخگر جنگیدند..

در آستانه‌ی آخرین قسمت مانکن بیش از هر وقت دیگری به نظر می‌رسد کسی در این داستان جانش را از دست می‌دهد. کاوه، بهرام و ژیلا هر کدام چندین بار از مرگ رسته اند و حالا و این درگیری حساس‌تر از همیشه است.

چیزی تا پایان این سریال نمانده است و مخاطبان مانکن هم مثل هر سریال دیگری امیدوارند قسمت آخر نیز باب میلشان و آبرومند تمام شود.

اما واقعیت این است که این حد از بزن بزن و هفت تیر کشی خیلی با روندی که تاکنون طی شد سازگار نیست. سازندگان مانکن کاراکتر هایشان را در چالش‌ها و دردسر‌های پیچیده و جذابی می‌اندازند، اما سر آخر به راحت‌ترین شکل و با اعطای توانایی‌های فوق العاده به آن ها، از مهلکه خلاصشان می‌کنند.

این الگو در قسمت‌های قبلی، وقتی بهرام به چنگ اخگر افتاده بود و وقتی به شکلی می‌خواستند ماجرای کتی را سر و سامان بدهند نیز رخ داده بود. کتی به طور عجیبی از خیر پولش گذشت و بهرام هم که هیچ چیز جلودارش نیست، هر کس را بخواهد می‌زند و از سر راه بر می‌دارد.
این مقدار از بی دست و پا بودن آدم‌هایی که نبرد تن به تن و زد و خورد و محافظت از یک نفر حرفه‌ی اصلی شان است و از طرف دیگر تسلط و مهارت آدم‌های معمولی برای ضربه زدن به آن‌ها غیر قابل باور است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی سریال مانکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه