Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش های مختلف اقتصادی کشور در 9 ماه ابتدای سال جاری بیش از 829 هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجموع تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و ... بالغ بر 829 هزار و 162 میلیارد ریال در یک میلیون و 357 هزار و 635 فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر 60 هزار و 584 فقره به ارزش 27 هزار و 892 میلیارد ریال بوده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 16 هزار و 766 میلیارد ریال تسهیلات در 59 هزار و 609 فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش صنعت و معدن کشور، در مدت مذکور بالغ بر 138 هزار و 573 میلیارد ریال تسهیلات در 24 هزار و 336 فقره پرداخت کرده است.

بنگاه های بخش بازرگانی نیز 103 هزار و 942 فقره تسهیلات به ارزش 78 هزار و 520 میلیارد ریال دریافت کرده اند.

همچنین سهم بخش خدمات نیز از مجموع این تسهیلات یک میلیون و 108 هزار و 805 فقره به ارزش 565 هزار و 40 میلیارد ریال و سهم بخش صادرات نیز 359 فقره به ارزش دو هزار و 371 میلیارد ریال بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران به بخش بخش های مختلف اقتصادی میلیارد ریال تسهیلات فقره به ارزش سهم بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد

        حمید کیانی مهر روز یکشنبه افزود: ۳۰ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به تسهیلات اشتغالزایی و ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات پرواربندی دام به عشایر پرداخت شده است.   رئیس اداره امور عشایر سبزوار ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی برای اجرای ۲۰ طرح عشایری در شهرستان های غرب خراسان رضوی پرداخت و هزینه شده است.   کیانی مهر در خصوص تسهیلات ماده ۵۲ برای پرواربندی دام عشایر نیز گفت: سال گذشته ۲۱ نفر از دامداران عشایر منطقه متقاضی دریافت این تسهیلات بودند که پس از معرفی به بانک، ۲۰ نفر آنان موفق به جذب این تسهیلات شدند.   وی با اشاره به رشد ۸۲ درصدی در دریافت تسهیلات پرواربندی دام عشایر در سال گذشته افزود: این در شرایطی است که در سال ۱۴۰۱ تنها ۱۱ نفر از عشایر منطقه موفق به دریافت این تسهیلات شده بودند.   رئیس اداره امور عشایر سبزوار اظهار داشت: علاوه بر تسهیلات مزبور، در قالب طرح تحویل ۶ ماهه جو به عشایر نیز در ۲ مرحله ۶۱ نفر از عشایر غرب استان ۴۳۱ تن جو دریافت کردند که در مجموع برای آنان ۴۴ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال ضمانت سپاری شد.   شهرستان های سبزوار، خوشاب، جوین و داورزن در غرب خراسان رضوی ۶۲۰ خانوار عشایری دارند که ۷۰ درصد آنان، معادل ۴۳۰ خانوار، در بخش روداب سبزوار و مابقی در دیگر شهرستانها سکونت دارند.   عشایر این شهرستانها حدود ۷۰ هزار راس دام سبک و سه هزار و ۵۰۰ نفر شتر در اختیار دارند.   عشایر غرب خراسان رضوی سالانه حدود هزار تن گوشت قرمز منطقه را تولید می کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد