Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال «سورنا» پس از ۱۲ هفته رقابت، مقام نخست لیگ والیبال بانوان جام شهدای مدافع وطن شهرستان آران و بیدگل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مسابقات والیبال بانوان شهرستان آران و بیدگل گرامیداشت شهدای وطن به ویژه شهید والامقام پاسدار «میثم عبدالله زاده آرانی» با حضور ۱۵ تیم در ۱۲ هفته برگزار و در پایان تیم سورنا قهرمان این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقات ۱۷ آبان ماه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس و دبیر هیات والیبال شهرستان قرعه کشی شد و بازی ها در سالن های ورزشی کوثر، زنده یاد اسماعیلیان و حاجیه خانم جندقیان در ۱۲ هفته متوالی و با استقبال خوب بانوان ورزش دوست پیگیری و انجام شد.

 

برگزاری رقابت های بانوان با وجود مشکلات و کم و کاستی ها با شکوه و نظم خاصی از سوی مسئولان برگزاری و تیم های شرکت کننده پیگیری شد و علی رغم همه مشکلات که از سانحه تصادف گرفته تا مصدومیت بر اثر شادی و هیجان برد با اقبال خوب بانوان به پایان رسید و نشان داد دختران شهرستان آران و بیدگل قابلیت و استعداد بالایی در ورزش دارند که باید زمینه حضور و فعالیت آن ها بیش از پیش فراهم شود تا به سلامت جامعه بیانجامد.

 

بدون شک با وجود مادران و دختران سالم اجتماع از رخوت و سستی دور خواهد شد و درک جوانان و نونهالان برای مادران آسان تر خواهد شد و به نشاط خانواده کمک زیادی خواهد کرد .


در پایان لازم است از تمام مجریان و عوامل برگزاری مسابقات که با صرف زمان زیاد و خون دل برای دختران این شهر در رشته والیبال زحمت می کشند به ویژه خانم ها قدیریان سرپرست و برگزار کننده مسابقات، قوام پور سرپرست کمیته داوران، آقای کریمشاهی رئیس هیات والیبال شهرستان و خانم گلچین نایب رئیس هیئت والیبال بانوان و به ویژه از تماشاگران که سرمایه های اصلی ورزش هستند تشکر کنیم./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سورنا لیگ والیبال بانوان شهرستان آران و بیدگل مسابقات والیبال آران و بیدگل والیبال اصفهان شهرستان آران و بیدگل والیبال بانوان ۱۲ هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل