Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ملایر گفت: برای رفع مشکل افت ولتاژ برق در ملایر حدود ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در بازدید از تعدادی از پروژه‌های در حال اجرا در این شهر اظهار کرد: با توجه به برندهای جهانی و ملی که در شهرستان وجود دارد گردشگران زیادی به ملایر سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ثبت جهانی مبل و منبت بدون تردید ورود گردشگران بیشتری را در ملایر خواهیم داشت و یکی از اقداماتی که شهرداری در زمینه مبلمان شهری انجام خواهد داد نورپردازی شهری است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به پست برق در حال احداث شهر گفت: مشکلات افت ولتاژ برق چندین سال است در شهرستان ملایر وجود دارد که با پیگیری‌ استاندار و دیدار با رئیس اوقاف کشور و استان و مدیرعامل برق باختر زمینی برای احداث پست برق در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با اتمام این پروژه مشکل افت ولتاژ برق که سالیان متمادی درگیر آن بودیم، رفع می‌شود که برای آن اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ولدی گفت: با توجه به درخواست اهالی ساکن در مساکن مهر ملایر و پیرو بازدیدهای اعتبار مورد نیاز برای روشنایی مسیرهای اصلی و فرعی مسکن مهر تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: روشنایی بلوار اصلی مسکن مهر توسط اداره برق و روشنایی معابر فرعی نیز توسط شهرداری ملایر انجام و به بهره‌برداری می‌رسد. 

فرماندار ملایر افزود: در پی بارش‌های فروردین‌ماه مشکلاتی برای مساکن حاشیه جاده سلامت به وجود آمد که برای حل آن سیل‌بند جاده سلامت توسط شهرداری شروع شد، پروژه سیل‌بند مساکن مهر نیز به زودی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ملایر مسکن مهر نورپردازی شهرداری فرماندار ملایر نظر گرفته شده مشکل افت ولتاژ برق ۲۰ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

منوچهر جافری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر به کشت باقلا اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برداشت باقلا در شهرستان پلدختر در اوایل فروردین‌ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: باقلا شش هزار و ۵۰۰ تن در سال فروش داشته و به شهرستان‌های بروجرد، اراک، تهران، سنندج و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور بارگیری شده است.

جافری، گفت: امسال خوشبختانه کشاورزان از قیمت فروش راضی هستند و هر کیلو ۲۰ هزار تومان به فروش رفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: میزان کشت باقلا سال گذشته در شهرستان پلدختر ۷۵۰ هکتار بوده است و باتوجه‌به این که قیمت پارسال کیلویی هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید مردم بیشتر به کشت گندم که کشت استراتژیک بود روی آوردند.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: این کشت با تناوب گندم بسیار عالی بوده و هر ساله در شهرستان پلدختر و معمولان کشت می‌شود و همچنین با برداشت زودهنگام این محصول کشاورزانی که آب فصلی دارند می‌توانند کشت کنند.

کد خبر 6088235

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد