Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:35:39 GMT

روحانی به تخت روانچی تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۴۰۶

روحانی به تخت روانچی تسلیت گفت

 

به گزارش  تابناک، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت برادر مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر تخت روانچی

نماینده محترم ایران در سازمان ملل متحد

درگذشت برادر گرامی‌تان، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضایعه وارده را به جناب‌عالی و خانواده محترم مرحوم تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روحانی تخت روانچی تسلیت جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده

جواد قناعت، امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران درخصوص پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

قناعت بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

استاندار بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آنها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • بارش باران رحمت الهی در بام