Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@09:59:49 GMT

واکنش شهردار میبد به مرگ دلخراش کودک ۸ساله

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۴۵۲

صراط:

شهردار میبد در واکنش به حمله سگ های بی صاحب به کودک 8 ساله با ابراز همدردی با خانواده این کودک گفت: شهرداری متولی جمع‌آوری کودکان کار نیست.

به گزارش ایلنا علیرضا نقوی در خصوص حادثه در گود زباله شهر میبد اظهار داشت: شهرداری متولی جمع آوری کودکان کار نیست، ضمن اینکه زنده گیری سگ‌های بی صاحب هم طبق قراردادی که منعقد شده با انجمن وفا که مجوز فعالیت از اداره حفاظت محیط زیست دارد، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص گود زباله نیز با بیان اینکه این محل ارتباطی به شهرداری ندارد، ادامه داد: شهرداری جایگاهی جدیدی برای دفن زباله در نظر گرفته‌ است.

شهردار میبد همچنین با اشاره به اینکه رهاسازی لاشه دام و طیور خانگی در طبیعت عاملی برای هجوم سگ‌های ولگرد است، عنوان کرد: برخی شهروندان در منزل دام و طیور نگهداری می‌کنند و لاشه تلف شده حیوان را به جای دفن بهداشتی در طبیعت رها می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام، محلی برای جمع شدن حیوانات و سگ های بلاصاحب می شود، اضافه کرد: البته شهروندان نیز باید بیشتر مراقب کودکان خود باشند و از زباله گردی نیز خودداری کنند.

شهردار یزد همچنین از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا از اول اسفند ماه خبر داد و گفت: لازم است مردم ضمن همکاری در این طرح، زباله‌ها را در خیابان و کوچه ها رها نکنند تا زیبایی شهر را شاهد باشیم و از اینگونه حوادث نیز پیشگیری شود.

چندروز پیش کودکی 8 ساله با برادر ۱۱ ساله خود برای جمع آوری ضایعات به محل تخلیه نخاله های میبد در سعیدآباد رفته بودند که هنگام غروب آفتاب به علت ترس از سگ‌ها خیابان فرار می کنند.

در همین هنگام، برادر بزرگ متوجه می شود که برادر کوچکش نیست. نیروی انتظامی به همراه سپاه و بسیج و هلال احمر پس از ساعت‌ها جستجو در منطقه سرانجام ساعت ۷ صبح جسد این کودک ۸ ساله را در گود ضایعات درحالی که بخشی از بدنش را سگ‌ها خورده بودند، پیدا کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهردار میبد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تنبلی چشم در دماوند خبر داد.

معادی گفت: در سال ۱۴۰۲ غربالگری تنبلی چشم برای تعداد شش هزار و ۸۱۷ کودک انجام شده که از این تعداد کودک ۵۸۵ مورد مشکوک تشخیص داده شدند که پس از معاینات تکمیلی تعداد ۳۹ کودک آمبلیوپی تأیید و در حال درمان می‌باشند.

معادی افزود نظر به گستردگی جغرافیایی شهرستان و پراکندگی جمعیتی، اجرای طرح مذکور نیاز به یک اقدام جهادی داشت که بحمدالله نه تنها که این طرح بخوبی انجام شد، بلکه با یک همت عالی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، کودکانی که قبلاً معاینه نشده بودند نیز از این خدمات استفاده کردند.

کد خبر 6077713

دیگر خبرها

  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست‌محیطی عدم جمع‌آوری زباله‌ها
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • لحظه نجات کودک ایرانی ۲ ساله در حالی که یخ زده بود | تصاویر
  • ببینید| لحظه نجات کودک ۲ ساله در حالی که یخ زده بود
  • ۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۸۵۳ معتاد متجاهر، متکدی، زباله‌گرد و کودک کار