Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف استان البرز، رسیدگی به موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
طی تحقیقات بیشتر مشخص شد که  سارقان در گروه های ۲ و سه نفره به وسیله شاه کلید و پیچ گوشتی در خودرو را باز کرده و  اقدام به سرقت لوازم آن می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران  با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی یکی از اعضای این باند را شناسایی که با زیرنظر گرفتن وی مشخص شد نامبرده با تشکیل یک باند سه  نفره که ۲ نفر از آن ها مرد و یک نفر زن بود، اقدام به سرقت خودرو شهروندان در نقاط مختلف استان البرز می کنند.
سردار محمدیان  افزود: متهمان در یک فرصت مناسب و زمانی که همه آن ها در مخفیگاه شان حضور داشتند با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر آن ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد که  اعضای این باند به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی از قبیل باند، ضبط و محتویات داخل صندوق خودرو کشف شد.
 وی گفت:  ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای این باند ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

برچسب‌ها البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعضای این باند استان البرز فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در این خصوص گفت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی 72 ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند 25 سارق که بیشتر از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه، کشف 10 فقره سرقت داخل خودرو، 5 فقره سرقت کابل و 4 فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد