Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@00:14:49 GMT

پایان تدوین «طلسم»

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۵۱۴

 تدیون فیلم کوتاه «طلسم» به نویسندگی و کارگردانی بهروز نشان و تهیه‌کنندگی کتایون کیخسروی که اواخر پاییز در آبادان فیلمبرداری شده بود، به پایان رسید«طلسم» روایتگر داستان مردی است که با اسبش ارتباط عاطفی برقرار می‌کند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهروز نشان، تدوین و فیلمبرداری: آرش خزایی، دستیار کارگردان و عکاس: سامان علی نژادیان، دستیار فیلمبردار: میلاد جعفری، طراح صحنه، لباس و گریم: مهرداد صیادی سامانی، مدیر تولید و پشتیبانی: یاسمین قدیری، آهنگساز: مهران رضایی، صدابردار: بهشاد مطیعی، دستیار صدابردار: شایان مصلی‌نژاد، صداگذاری: بهروز شهامت، تهیه کننده: کتایون کیخسروی، بازیگران: پیام امیرعبدالهیان و وفا رشیدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

قلعه نویی با برد در عشق‌آباد، به دنبال طلسم شکنی است زیرا تیم ملی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده است. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده است.

از آخرین تقابل ایران با ترکمنستان در خاک این کشور در حدود یک دهه می گذرد. مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که از ابتدا در آن بازی به میدان رفتند. سردار آزمون نیز در ترکیب آن تیم حضور داشت و تک گل ایران را به ثمر رساند. دیدار آن سال شاگردان کی‌روش با ترکمن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888294

دیگر خبرها

  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • طلسم عجیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه