Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز گفت: تیراندازی به یکی از قوی‌ترین مردان ایران در نزاع خیابانی در کرج صحت ندارد.

با انتشار خبری در خصوص تیراندازی به رامین فرج‌نژاد از قوی‌ترین مردان ایران در یک نزاع خیابانی در کرج، موضوع را از رئیس هیئت پرورش اندام البرز جویا شدیم.

حمید حیدرخانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این حادثه گفت: تیراندازی به رامین فرج‌نژاد در یک نزاع خیابانی در کرج صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرخانی افزود: حادثه تیراندازی در شهریار رخ داده و اکنون این ورزشکار در بیمارستان بستری است و حال وی نیز خوب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قوی ترین مردان ایران کرج صحت ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش